Konu "Odak Grup" için Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Bir ünlünün rakip marka reklamlarında yer almasına yönelik tüketici tutumlarının belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)Günümüzde markalar, reklamlarında ünlü kullanımına sıklıkla yer vermektedirler. Bu çalışmanın amacı genç tüketicilerin bir ünlünün aynı sektörde ve birbirine rakip olan markaların reklamlarında yer almasına yönelik tutumlarının ... -
Film Turizmi: Destinasyonların Pazarlanmasında Filmlerin Rolü
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Bu çalışmanın amacı filmlere yerleştirilmiş destinasyonların öğrencilerin ziyaret yeri seçiminde ne kadar etkili olduğunun belirlenmesidir. Sinemaya giden insan sayısındaki artış pazarlamacılara, alternatif bir tutundurma ... -
Hekimlerin sağlık iletişim düzeyleri ve kullandıkları modellerin incelenmesi: odak grup çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2024)Sağlık hizmetlerinin sunumunda meydana gelen değişiklikler 1970 yılında küresel olarak yeni sağlık politikaları ortaya çıkartmıştır. Bunlardan biri olan sağlık iletişimi, ülkelerin gelişmişlik düzeyleri ile yakından ilişkili ...