Konu "Sales Promotion" için Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Gıda sektöründeki franchise işletmelerindeki satış geliştirme çabalarının, tüketici satın alma kararına etkisi: Aydın ilinde bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Tüm pazarlama ve belki de insan çabalarının hedefi tüketicilere ve onların satın alma kararlarını belirlemeye dönüktür. Günümüz yoğun rekabet ortamında örgüt imajıyla ön plana çıkan franchise işletmelerde uygulanan satış ... -
Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert Ve Hiper/Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Son yıllarda firmaların satış özendirme faaliyetlerini tüketicilere duyurmada alternatif bir medya olarak görülen insert’ten yoğun bir şekilde yararlanılmaktadır. Bu medyanın tüketicilere ulaşımı diğer reklam araçlarına ... -
Tüketicilerin Satış Tutundurma Etkinliklerine Yönelik Tutumları Ve Yarar Algılamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2004)Satış tutundurma yıllardır uygulanmasına rağmen^pazarlama iletişimi programlarındaki rolü ve önemi son yıllarda artmış bir etkinliktir. Öneminin artışına yol açan bir çok faktörden söz edilebilir. Perakendecilerin artan ...