Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Örgüt Kültürü ve Örgütsel Yeniliğin Pazarlama Yeniliğine Etkisi: Gazlı İçecek Sektöründe Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın amacı örgüt kültürü ve örgütsel yeniliğin pazarlama yeniliği üzerindeki etkisini incelemektir. Araştırma için veriler gazlı içerecek sektöründeki firmalardan elde edilmiştir. Veri toplamada anket yöntemi ...
Modern Liderlik Tarzlarının Yenilik Stratejilerı̇ne Etkisini̇ Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Her yönetimsel faaliyette olduğu gibi yenilik stratejisinin belirlenmesi ve uygulanmasında da liderlik kilit rol oynamaktadır. Bu noktadan hareketle, bu çalışmada yenilik stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması ...
Tüketicilerin Yenilikleri Benimseme Eğilimleri Üzerinde Kişisel Değerlerin Etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Kişisel değerlerin, pazarlama ve tüketici davranışları üzerindeki rolüne ilişkin önemli sayıda çalışma olmasına rağmen, kişisel değerler ile yeniliklerin benimsenmesi ilişkisini araştıran çok az sayıda çalışma yapılmıştır. ...
Determinants And Legitimacy Of Venture Capital Financing: An Empirical Verification
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
The venture capital activity represents a financing inter mediation suitable to the start-up and innovative SMEs’needs, and tries to
confirm itself in the economic context. Indeed, such financing mode supports the companies’ ...
Teknolojik Yeniliklerin Yayılmasını Ve Benimsenmesini Arttıran Etmenler
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Teknoloji ve beraberinde getirdiği yenilik, günümüz dünyasında bilgi çağını yakalamış ülkelerle rekabet
edebilmenin anahtarı durumundadır. Teknolojik yeniliklerin toplum üzerindeki etkileri ve toplumun
yeniliğe bakışını ...
İşletmelerin Yenilikçi Kabiliyetleri Ve İhracat Performanslarına Etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Bu çalışmanın amacı belirgin yenilikçi kabiliyet boyutlarının, işletmelerin ihracat
performanslarında etkili olabileceği varsayımını test etmektir. Bu doğrultuda işletmelerin yenilikçi
kabiliyetleri yedi faklı boyutta ...