Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorEripek, Süleyman
dc.contributor.authorPeker, Sendur
dc.date.accessioned2010-07-02T16:59:36Z
dc.date.available2010-07-02T16:59:36Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/3779
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 121886en_US
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, Sağırlar İlkokulu Öğretim Programında Yer Alan Beden Eğitimi Dersi ile ilgili açıklamaların ve bu açıklamalar bölümündeki hususların uygulamada gözönünde bulundurulma durumunun değerlendirilmesidir. Araştırmada mevcut durumu ortaya konulması amaçlandığından ''betimsel yöntem'' izlenmiştir. Araştırmada programda yer alan hususlara dayalı olarak geliştirilen ''Değerlendirme Aracı'' ve ''Gözlem Formu'' kullanılmıştır. Sağırlar İlkokulu Programında yer alan hususlar genelde işitme engellilerin eğitimine uygunbulunmuştur. Programda yer alan hususların genellikle beden eğitimi derslerinde gözönünde bulundurulduğu gözlenmiştir. Yalnızca, öğretmenin öğrencilerle sözel iletişimine ilişkin hususların uygulanmasında problemler bulunmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSağırlar -- Eğitimen_US
dc.subjectBeden eğitimi -- Öğretimen_US
dc.titleSağırlar ilkokulu öğretim programında yer alan beden eğitimi dersi ile ilgili açıklamaların ve bu açıklamaların uygulamada gözönünde bulundurulma durumunun değerlendirilmesien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageX, 79 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster