dc.contributor.advisor | Eripek, Süleyman | |
dc.contributor.author | Peker, Sendur | |
dc.date.accessioned | 2010-07-02T16:59:36Z | |
dc.date.available | 2010-07-02T16:59:36Z | |
dc.date.issued | 1997 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/3779 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 121886 | en_US |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, Sağırlar İlkokulu Öğretim Programında Yer Alan Beden Eğitimi Dersi ile ilgili açıklamaların ve bu açıklamalar bölümündeki hususların uygulamada gözönünde bulundurulma durumunun değerlendirilmesidir. Araştırmada mevcut durumu ortaya konulması amaçlandığından ''betimsel yöntem'' izlenmiştir. Araştırmada programda yer alan hususlara dayalı olarak geliştirilen ''Değerlendirme Aracı'' ve ''Gözlem Formu'' kullanılmıştır. Sağırlar İlkokulu Programında yer alan hususlar genelde işitme engellilerin eğitimine uygunbulunmuştur. Programda yer alan hususların genellikle beden eğitimi derslerinde gözönünde bulundurulduğu gözlenmiştir. Yalnızca, öğretmenin öğrencilerle sözel iletişimine ilişkin hususların uygulanmasında problemler bulunmaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Sağırlar -- Eğitim | en_US |
dc.subject | Beden eğitimi -- Öğretim | en_US |
dc.title | Sağırlar ilkokulu öğretim programında yer alan beden eğitimi dersi ile ilgili açıklamaların ve bu açıklamaların uygulamada gözönünde bulundurulma durumunun değerlendirilmesi | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | X, 79 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |