Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYüksel, Hilmi
dc.date.accessioned2014-08-06T19:16:54Z
dc.date.available2014-08-06T19:16:54Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn13030876
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/407
dc.description.abstractBu çalışmada, internet sitelerinin kalitesini etkileyen faktörler değerlendirilmiştir. Bir internet kullanıcısının, ziyaret ettiği internet sitesinin kalitesini nasıl değerlendirdiği ve internet sitesini tekrar ziyaret etmesinde hangi faktörlerin etkili olduğu tartışılmıştır. Bu kapsamda, internet sitelerinin kalitesinin değerlendirilmesine ilişkin literatürde olan çalışmalar incelenmiş ve internet sitelerinin ve elektronik ticaretin kalite boyutları değerlendirilmiştir. Hizmet işlemlerinin kalitesinin değerlendirilmesinde yaygın olarak kullanılan SERVQUAL modelinin, internet sitelerinin kalitesinin de değerlendirilmesinde kullanılabilir mi? temel sorusu doğrultusunda; internet sitelerinin kalitesinin değerlendirilmesine ilişkin mevcut standartlar, modeller ve literatürde yer alan çalışmalar incelenmiştir. Hizmet işlemlerinin kalitesini değerlendirmek için geliştirilen SERVQUAL modeli internet sitelerinin kalitesinin değerlendirilmesinde de yararlanılabilmektedir ancak, SERV-QUAL modelinin boyutlarında, internet sitelerinin kalitesinin değerlendirilmesinde kullanıldığında farklılaşmalar olacaktır.en_US
dc.description.abstractIn this paper, the factors that affect the quality of web sites have been evaluated. The facts that how an internet user evaluate the quality of a web site that he visited and which factors affect the internet user to visit the same web site again in the future are discussed. In this context, the literature has been reviewed and the quality dimensions of web sites and electronic commerce have been evaluated. In the direction of the main question, can SERVQUAL model which is used for evaluating the quality of service operations be used in the evaluation of web sites’ quality?, standards, models and the researches in the literature about the evaluation of web sites’ quality have been examined. SERVQUAL model which is used for evaluating the quality of service operations can be used in the evaluation of web sites’ quality. However, there will be differentiation in the dimensions of SERVQUAL model when used for the evaluation of web sites’ quality.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİnternet Sitesi Kalitesien_US
dc.subjectİnternet Sitesi Tasarımıen_US
dc.subjectElektronik Ticareten_US
dc.subjectSERVQUAL Modelien_US
dc.subjectThe Quality of Web Sitesen_US
dc.subjectWeb Site Designen_US
dc.subjectElectronic Commerceen_US
dc.subjectSERVQUAL Modelen_US
dc.titleİnternet Sitelerinin Kalite Boyutlarının Değerlendirilmesien_US
dc.title.alternativeEvaluation Of Quality Dimensions Of Web Sitesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster