Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorTığlı, Mehmet
dc.contributor.authorPirtini, Serdar
dc.date.accessioned2014-08-12T07:53:53Z
dc.date.available2014-08-12T07:53:53Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn13030876
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/495
dc.description.abstractSon yıllarda firmaların satış özendirme faaliyetlerini tüketicilere duyurmada alternatif bir medya olarak görülen insert’ten yoğun bir şekilde yararlanılmaktadır. Bu medyanın tüketicilere ulaşımı diğer reklam araçlarına göre daha kolay ve ucuz olduğu için hem üretici, hem de aracı firmalar tarafından tercih edilmektedir. Bu makalede satış özendirme, fiyat indirimi ve insert kavramlarına yer verildikten sonra, bir araştırma ile hiper/süpermarket müşterilerinin insert’e ilişkin yargıları belirlenmeye çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn recent years the free standing insert has been intensely used since it seems to be an alternative media in communicating firms' sales promotion to customers. It is preferred by the manufacturers and by the intermediate firms because communication of this media to consumers is relatively easier and cheaper compared to other advertising tools. In this study, the concepts of "sales promotion, price discount and free standing insert” are described and a research is conducted to determine the decision of hyper/supermarket customers about the free standing insert.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSatış Özendirmeen_US
dc.subjectParasal Satış Özendirmeen_US
dc.subjectFiyat Özendiricilerien_US
dc.subjectFiyat İndirimlerien_US
dc.subjectInserten_US
dc.subjectSales Promotionen_US
dc.subjectMonetary Sales Promotionen_US
dc.subjectPrice Promotionen_US
dc.subjectPrice Discounten_US
dc.subjectPrice-Offen_US
dc.subjectFree Standing Insert (FSI)en_US
dc.titleSatış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert Ve Hiper/Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulamaen_US
dc.title.alternativeFree Standing Insert As An Effective Media In Sales Promotion And A Study On The Hyper/Supermarket Customersen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record