Başlık için Cilt.14 Sayı.3 listeleme
Toplam kayıt 12, listelenen: 7-12
-
Örgütsel Adalet ile Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkide Örgütsel Güvenin Aracılık Etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Örgütsel adaletin ve örgütsel güvenin çalışanların işletmeye karşı olan tutumlarını etkilediği bilinmektedir. Bu çalışmanın amacı, örgütsel adaletin çalışanların örgütsel bağlılıklarına etkisini ve bu etkide örgütsel güvenin ... -
Özel Gereksinimli Bireylerin Sosyal Kabullerini Sağlamada Normal Gelişim Gösteren Öğrencilere Sunulan Kaynaştırmaya Hazırlık Etkinliklerinin Etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu araştırmanın amacı, özel gereksinimli bireylerin sosyal kabullerini sağlamada normal gelişim gösteren öğrencilere sunulan kaynaştırmaya hazırlık etkinliklerinin etkisini belirlemektir. Araştırma, Eskişehir ilindeki iki ... -
Savunma Harcamalarının Seçilmiş Makroekonomik Değişkenler Üzerine Etkisi: ARDL Sınır Testi Yaklaşımı
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışmada GSMH büyüme oranı, enflasyon oranı, cari işlemler dengesinin GSMH’ ye oranı gibi seçilmiş bazı makro ekonomik büyüklükler ile savunma harcamalarının GSMH’ ye oranı arasındaki ilişki Türkiye ve İsrail için ... -
Tayyare Cemiyeti'nin Propaganda Faaliyetleri ve Tayyare Bayramları
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Erken Cumhuriyet yıllarında, Türkiye’nin “Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı”, “Cumhuriyet Bayramı”, “Gençlik ve Spor Bayramı”gibi millî ve resmî bayramlarının yanı sıra, bir de 30 Ağustos günlerinde “Zafer Bayramları”yla ... -
Türkiye'de Üniversite Öğrencilerinin Seyahat Türü Tercihlerinin İncelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Artan seyahat olanakları ve ulaşımında düşen fiyatlarla beraber, seyahat etmek her geçen gün çok daha kolay hale gelmiştir. Yaşanan bu gelişmeler üniversite öğrencilerinin öğrenim gördükleri şehirlerden evlerine ve dünyayı ... -
Yeniden Yapılanma Sürecinde Olan Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryollarında Hizmet Kalitesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışma, yeniden yapılanma sürecinde olan TCDDna ilişkin algılanan hizmet kalitesi düzeyinin incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu bağlamda hizmet kalitesinin müşterilerin demografik özellikleriyle ilişkisi ...