Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Türkiye ve Avrupa İlişkilerinde Etkin Bir Halkla İlişkiler Konseptinin Gerekliliği
(Anadolu Üniversitesi, 1995)
Türkiye’de Televizyon Yayıncılığı Tarihine Analitik Bir Yaklaşım
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Yayına başladığı tarihten günümüze toplumun ilgi odağı olmayı başardığı varsayılan televizyon yayıncılığının günümüzde ulaştığı düzey teknik açıdan batı standartlarını yakalamış görünmekle birlikte içerik açısından bekleneni ...
Alman Basınında Türkler ve Türkiye
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu çalışmanın amacı, milyonlarca Türk’ün yaşadığı Almanya’da medyanın Türklere ve Türkiye’ye bakış açısını ve bu konularda üretilen haberlerin biçimsel özelliklerini ortaya koymaktır. Çalışma kapsamında Almanya’da ulusal ...
Türkiye’de Parlamento Muhabirliğinin İncelenmesi ve TBMM’de Bir Uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Çalışma, daha önce yazar tarafından hazırlanmış yükseklisans tezi bulguları doğrultusunda, parlamento muhabirleri ve parlamenterler arasındaki iletişim boyutunun, Gieber ve Johnson’un kaynak-muhabir ilişkisi modelinin ...
Türkiye’nin En Fazla Okunan Haftalık Dergisi Ekonomist Ne Satıyor? İçerik Analizine Dayalı Bir Değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Dünyada ve Türkiye’de Televizyon Yayıncılığının Gelişimi: Geleceğe İlişkin Düşünceler
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Etkili bir toplumsal iletişim aracı olma özelliği taşıyan televizyon günümüzde ilgi sınırlarım toplumsalın ötesine genişleterek “küreselleşme” olgusunun uluslararası taşıyıcısı / yayıcısı konumuna ulaşmıştır. Tecimsel ...
Türkiye’de Yerel Basın ve Baskı Teknikleri Açısından Gösterdiği Özellikler
(Anadolu Üniversitesi, 1992)
Türkiye’de Yayınlanan Mizah Dergileri ve Karikatür İzleyicisi Profili
(Anadolu Üniversitesi, 1992)