Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10

    • Açık ve uzaktan eğitimde öğrenme 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0003-2862-3544; Boz Yüksekdağ, Belgin (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Bu çalışmada "Açık ve uzaktan eğitimde öğrenme nasıl olmalıdır?” sorusuna yanıt verilmeye çalışılmıştır. Yirmi birinci yüz yılda bireylerin değişen ve gelişen öğrenme gereksinimlerine bağlı olarak öğrenme etkinliklerinde ...
    • Açık ve uzaktan öğrenmede etkileşimli video kullanımı 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0002-4211-1396; 0000-0003-2639-4987; Uğur, Serap; Okur, Muhammet Recep (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Bilgisayarların insan hayatına girmesi ve birçok alanda olduğu gibi eğitim-öğretim alanında da kullanılmasının bir getirisi olarak bilgisayar destekli ders malzemeleri geliştirilmeye başlanmıştır. İnternetin de işe ...
    • Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi 

      Gümüş, Meral (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Bu araştırma bir yüksek lisans tez araştırması kapsamında yapılan çalışmaların bir kısmını içermektedir. Tez araştırmasının bir adımı olarak gerçekleştirilen bu çalışmanın amacı Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Sistemi ...
    • Çevrimiçi öğrenme tasarımı için proje yönetimi yaklaşımları 

      Anadolu Üniversitesi; Serpil, Harun (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Editörlüğünü Prof. Dr. Gülsün Eby ve Prof. Dr. T. Volkan Yüzer’in yaptığı, 2013 yılında yayınlanan bu 344 sayfalık kitap altı ana bölüm ve 17 alt bölümden oluşmaktadır. Başta A.B.D. ve Türkiye olmak üzere dünyanın farklı ...
    • Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0003-1082-4073; Sönmez, Harun (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Anadolu Üniversitesi 1982’den bu yana açık ve uzaktan eğitim sisteminin Türkiye’de yerleşmesinde çok önemli katkılar sunmakta ve her yıl bu sistemle binlerce öğrenci mezun olmaktadır. Çeşitli nedenlerden örgün olarak ...
    • İçerik üreten öğrenenler ve özellikleri (editöre mektup) 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Kılınç, Hakan (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Bu araştırma, yeni nesil öğrenenler olarak da adlandırılabilecek olan içerik üreten öğrenenlerin öğrenme süreçlerinde doğru ve güncel bilgilerden oluşan içerikleri üretebilmesi için hangi özellik ve sorumluluklara sahip ...
    • Öğrenme analitiği: e-öğrenme, büyük veri ve bireyselleştirilmiş öğrenme 

      Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-4520-642X; Bozkurt, Aras (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Çevrimiçi teknolojiler hayatımızın her alanına sızmış, yaşanan gelişmelerden öğrenme süreçlerine yönelik uygulamalar da etkilenmiştir. Günümüzde çevrimiçi ortamlarda gerçekleşen tüm etkileşimler kendi dijital izine sahiptir ...
    • Teknoloji eğitim için iyi midir? 

      Anadolu Üniversitesi; Akgün Özbek, Ela (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Neil Selwyn tarafından yazılan Teknoloji Eğitim için İyi midir? 2016 yılında Polity Press tarafından yayımlanmıştır. Bir önsöz ve altı bölümden oluşan kitap eğitimde dijital teknolojilerin kullanımının değişim, demokratikleşme, ...
    • Türkiye ve Çin’deki açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinin ve ders malzemelerinin karşılaştırılması: Anadolu Üniversitesi ve Şanghay Açık Üniversitesi örneği 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Altınpulluk, Hakan (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Bu çalışmada, Türkiye ve Çin’deki açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinin ve kullanılan ders malzemelerinin incelenmesi ve karşılaştırmalarının yapılması amaçlanmıştır. Bu kapsamda, Türkiye ve Çin’de açık ve uzaktan öğrenme ...
    • Uzaktan eğitimde ARCS-V motivasyon tasarımı modelinin kullanımı 

      Uçar, Hasan (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Uzaktan eğitim sisteminde başarıyı etkileyen birçok faktör bulunmaktadır. Motivasyon bu faktörlerin en önemlilerinden biridir. Uzaktan eğitimde öğrenenlerin dersten ayrılması, dersi tamamlayamaması ve başarısız olması ...