Yazar "Timur, Necdet" için listeleme
-
Perakendeci kuruluşlar açısından müşteri hizmetleri tatmini ve müşteri tatmininin ölçümüne yönelik bir uygulama
Özmen, Müjdat (Anadolu Üniversitesi, 2000)Günümüzün yoğun rekabet ortamında, tüketici gereksinim ve istekleri çok karmaşık bir hal aldığı için, en iyi mal ve hizmetlerin sunulması perakendeciler için çok önemlidir. Bu tezin ana amacı, perakendeciler tarafından ... -
Perakendecilikte internetin alternatif bir satış aracı olarak kullanılması, Gima T.A.Ş. ve Migros T.A.Ş.'de karşılaştırmalı bir uygulama
Kanca, Mustafa Emre (Anadolu Üniversitesi, 2004)Özellikle internetin ortaya çıkmasıyla hızlanan ekonomik alandaki gelişmeler ve elektronik ticaretin etkileri, işletmelerin değişmesini ve yeni çağa ayak uydurmalarını gerektirmektedir. Perakendeci işletmeler, internet ... -
Sigorta sektöründe pazarlama faaliyetleri ve Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketinde yapılan uygulama
Göktepe, Hülya (Anadolu Üniversitesi, 1992)Tehlikeleri paylaşma ve dayanışma ihtiyacından doğan sigortacılık insanların toplu halde yaşamaya başlamaları ile ortaya çıkmıştır. Sigortacılığın bugünkü anlamda teşkilatlanması ilk olarak 17. yüzyılda İngiltere'de ... -
Tarımsal ürünlerin pazarlamasında soğuk depo işletmelerinin rolü ve Marmara Bölgesindeki uygulama
Timur, Necdet (Anadolu Üniversitesi, 1985)Soğuk tekniği kullanımının fiziksel dağıtımdaki yeri ile ekonomiye olan katkı ve önemini ortaya koymayı amaçlayan çalışmamız üç bölümden oluşmaktdır. Birinci bölümde, depo ve depolama ile ilgili bazı önemli kavramlar dar ... -
Termal otel işletmelerinde stratejik pazarlama planlaması ve Afyon ili'nde bir uygulama
Güney, Hatice (Anadolu Üniversitesi, 2002)Bu çalışma, Afyon İl Merkezinde faaliyet gösteren termal otel işletmelerinin pazarlama faaliyetlerini nasıl yürüttükleri ve stratejik pazarlama planlamasından ne ölçüde yararlandıklarını belirlemeye yöneliktir. Stratejik ... -
Turistik destinasyonlarda marka stratejileri : Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti
Çevik, Samet (Anadolu Üniversitesi, 2015)Turistik destinasyonlar, yaşanan yoğun rekabet ortamında farklı olabilmek ve rakip destinasyonların önüne geçebilmek için marka stratejileri uygulamaktadırlar. Turistik destinasyonların markalaşmasında kullanılan önemli ... -
Turizmde tüketici davranışı ve tatil yeri seçimine yönelik bir anket çalışması
Bir, Ecmel (Anadolu Üniversitesi, 1999)Tüketici davranışını açıklamak konusunda ortaya atılan modellerdeki ortak varsayım, tüketici davranışına etki eden bir takım değişkenlerin olduğu ve bu değişkenlerin ortak noktalarının bulunduğudur. Genellikle tüketici ... -
Türk yemekleri sunan restoranlarda çağdaş pazarlama anlayışı
Derya, Tuba (Anadolu Üniversitesi, 2003)Türk yemeklerimiz, Orta Asya ve Anadolu topraklarının sunduğu ürünlerdeki çeşitlilik, uzun bir tarihsel süreç boyunca birbirinden farklı birçok kültürle yaşanan etkileşim, Selçuklu ve Osmanlı gibi imparatorluklarının ... -
Türkiye'de ekolojik tarım ürünlerinin pazarlanması ve Rapunzel Ltd. Şt.'de yapılan uygulama
Çağdaş, Eren (Anadolu Üniversitesi, 2003)Ekolojik tarım, çevre korunmasına yönelik, tarımsal çevre kirliliğini önleyebilecek, insanlar üzerinde kimyasalların olumsuz etkilerini ortadan kaldırabilecek bir alternatif tarım yöntemidir. Günümüzde bütün dünya ülkelerinin ... -
Türkiye'de sebze ürünlerinin pazarlanmasında dağıtım kanallarının yapısı ve işleyişi : (Karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri)
Yurdakul, Müberra (Anadolu Üniversitesi, 1994)Yaş sebzelerin üretimi hem Türk tarımı hem de ülke ekonomisi açısından önemli bir sektördür. Türkiye nüfusunun % 40'ı Tarım sektörü içinde yer almaktadır. Tarım sektörü içinde yaş sebze alt sektörü, yarattığı istihdam ...