Yazar "Bahçe, Aysel" için listeleme
-
5th grade English teachers' evaluations of curriculum objectives
Zincir, Başak (Anadolu Üniversitesi, 2005)Bu çalışmada 5. sınıf İngilizce öğretmenlerinin İngilizce programının özel amaçlarını taşımaları gereken özellikler açısından değerlendirmeleri amaçlanmıştır. Bu nedenle bir özel amacın taşıması gereken özellikler ilgili ... -
Characteristics of EFL teachers leading to positive language learning behaviors in students
Canıdar, Betül (Anadolu Üniversitesi, 2010)Taking into consideration the role of teachers’ leader characteristics in enhancing quality in education, this study aimed to identify what students think the most important characteristics of teachers who enable them to ... -
The effects of exposure frequency and grammatical classes of words on receptive and productive vocabulary knowledge of EFL learners
Özdem, Zeynep (Anadolu Üniversitesi, 2010)Sözcük öğrenimi dil öğreniminin önemli bir parçasıdır. Bu nedenle yabancı dil sınıflarında sözcük öğretimi için yoğun zaman ayrılmakta ve öğrencilerin aktif ve pasif sözcük hazinelerinin geliştirilmesi için çalışılmaktadır. ... -
EFL learners's perception of blended writing class : blog and face to face
Taslacı, Nazmi (Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu çalışmanın amacı İngilizce hazırlık öğrencilerinin karma yazma becerileri dersine ilişkin algılarını saptamaktır. Çalışmaya Anadolu Üniversitesi Hazırlık Okulu İngilizce orta düzeyde iki ayrı sınıftan toplam 55 öğrenci ... -
EFL teachers' views on learner autonomy at primary and secondary state schools in Eskişehir
Sabancı, Sevgi (Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu araştırmanın amacı, Eskişehir ilindeki ilköğretim ve ortaöğretim okullarındaki İngilizce öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliği konusundaki görüşlerini ortaya koymaktır. Araştırma, Eskişehir merkezindeki devlet okullarında ... -
High school students' critical reading levels and the relationship between critical reading level and critical thinking dispositions and reading frequency
Işık, Huriye (Anadolu Üniversitesi, 2010)Yaşadığımız yüzyıl “bilgi çağı” adı ile anılmaktadır. Bu adı almasının en önemli sebebi ise her saniye gelişen ve değişen bilgi yoğunluğudur. Bu yoğunluk insanları maruz kaldkıları bilgiyi eleştirel düşünmeyle ayıklamaya ... -
Non-native EFL teachers' beliefs about teaching reading
Güler, Hüsamettin (Anadolu Üniversitesi, 2007)Öğretmenlerin sınıf içindeki tutumlarını etkileyen en önemli faktörlerden biri olması sebebiyle öğretmen inanışları son yıllarda yapılan birçok çalışmanın odak noktası haline gelmiştir. Bu çalışmanın amacı ingilizce ... -
Oral peer feedback in process approach implemented EFL writing classes
Bahçe, Aysel (Anadolu Üniversitesi, 1999)As a reflection of the co-operative learning theory and the process approach, peer feedback is used in process approach implemented writing classroom. By this, teachers aim at helping student writers to develop a sense of ...