Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAkyürek, Feridun
dc.contributor.authorKonrot, Ozan
dc.date.accessioned2014-10-28T20:25:46Z
dc.date.available2014-10-28T20:25:46Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/10049
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sinema ve Televizyon Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 164440en_US
dc.description.abstractSanal gerçeklik, iletişim ortamlarının bir sonraki adımı olarak adlandırılan ve doğrudan kullanıcının davranışlarına tepki veren bir teknolojidir. Havacılıktan tıbba, savunma sanayinden eğlence sektörüne dek pek çok uygulama alanı bulunan bu teknoloji beraberinde yeni anlatım olanaklarını da getirmektedir. Sanal gerçeklik ortamının anlatım olanaklarını genişletmek için film ortamında kullanılan temel öğelerden de yararlanılabilir. Fakat sanal gerçeklik ve film ortamlarının yapıları arasındaki farklılıklardan ötürü bu öğelerin oldukları gibi kullanılabilmeleri mümkün olmayabilir. Bu araştırma, sanal gerçeklik ve film ortamlarının sınırlılıkları arasındaki farkı ortaya koyarak film ortamının temel öğelerini sanal gerçekliğe aktarma çabasında bir temel oluşturmayı amaçlamaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSanal gerçekliken_US
dc.subjectİnsan-bilgisayar etkileşimien_US
dc.subjectGörsel algıen_US
dc.titleFilm ve sanal gerçeklik ortamlarının sınırlılıklarının karşılaştırılmasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXII, 79 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster