Konu "Dağıtım kanalları (Pazarlama)" için Enstitüler listeleme
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
-
Basın işletmelerinde dağıtım kanalları ve Türkiye'deki durum
(Anadolu Üniversitesi, 1988)Basın işletmeleri, toplumsal iletişimin sağlanmasında önemli bir işlevi yerine getirirler. Çalışmanın amacı, basın işletmelerinde dağıtım kanallarını incelemek ve Türk Basın Sektöründe dağıtım kanallarının yapısını ortaya ... -
Bir dağıtım kanalı olarak franchising sistemi ve daily fresh işletmesinde bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2009)Günümüzde hızla artan rekabet ortamında güçlü olabilmek için pazarın her yerindeki tüketiciye ulaşabilme gerekliliği, etkili bir dağıtım kanalı stratejisi geliştirmeyi zorunlu hale getirmiştir. Rekabet gücü üzerinde doğrudan ... -
Dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım : Sarar Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş.'de uygulama çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 1995)Günümüzde ekonomik ve sosyal hayattaki gelişmeler, üretim ve tüketim yapısında da farklılıklar yaratırken bu iki nokta arasındaki mesafeler pazarlamada dağıtım kanallarının önemini artırmıştır. Bu yüzden dağıtım kanallarının ... -
Endüstriyel ürünlere yönelik dağıtım kanallarında motivasyon ve çatışma Hisarlar Makine Sanayi A.Ş.'deki uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Pazarlama bilim dalı içindeki endüstriyel pazarlama ve tüketicilere yönelik pazarlama ayırımı göz önünde bulundurulduğunda, endüstriyel pazarlama konusunun uzun süredir ihmal ettiği görülmektedir. Endüstriyel tüketiciler ... -
Havayolu işletmelerinde dağıtım kanalları ve bilgisayarlı rezervasyon sistemleri Türkiye uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Günümüzde hava taşımacılığı sektörü ekonomik çevre içerisinde, en rekabetçi sektörlerden birisidir. Sektörün yapısı hızla değişmekte ve bu yapı içerisinde yer alan havayolu işletmeleri de, değişim sürecinden faydalanarak, ... -
Tüketim ve endüstriyel ürün pazarlarında yer alan aracıların niteliksel karşılaştırmaları : Eskişehir ilinde bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2008)İşletmeler tarafından seçilen dağıtım kanalları, işletmelerin diğer pazarlama kararları üzerinde de önemli bir etkiye sahip bulunmaktadır. Ekonomik, sosyal ve teknolojik alanda son yıllarda yaşanan hızlı değişme ve gelişmeler ... -
Yaş meyve sebze ihracatında dağıtım kanalları ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Coğrafi ve iklim şartlarının uygun olduğu, çoğu meyve-sebzenin üretildiği Türkiye'de, üreticinin karşılaştığı sorunlardan biri yetiştirdiği ürünün karşılığını alamamaktır. İç piyasa, üretilen meyve-sebzenin tamamını tüketmeye ...