Ara
Toplam kayıt 69, listelenen: 1-10
Öğretim üyelerinin özel yeteneklilerin eğitiminde uzaktan eğitimin kullanımına yönelik görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmada, özel yetenekliler eğitimi alanından öğretim üyelerinin, özel yetenekliler eğitiminde uzaktan eğitimin kullanımına
yönelik görüşleri alınmış ve Türkiye’de özel yetenekliler alanındaki eğitim sorunları ve ...
Üniversitelerde ortak zorunlu derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmada; 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı itibarıyla Türkiye’de mevcut bulunan 119 devlet üniversitesinin, ortak zorunlu
derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları incelenmiştir. Yükseköğretim kurumlarının resmi ...
Açık ve uzaktan öğrenmede ikinci üniversite öğrencilerinin yıllara göre değişiminin incelenmesi: Anadolu Üniversitesi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmada, yaşam boyu öğrenme çerçevesinde Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi (AÖS) kapsamında ikinci
üniversite kayıt türündeki öğrencilerin 2015-2018 yılları arasında yaş, cinsiyet, bölge ve program bilgileri ...
Uzaktan eğitim öğrencilerinin basılı ve dijital ortamdaki sınav başarılarının karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Uzaktan eğitim zamandan ve mekândan bağımsız bir eğitim ortamı sunarken, fırsat eşitsizliğini de ortadan kaldırarak daha esnek
bir yapıda eğitim olanağı sağlamaktadır. Öğrenciler kendi ortamlarında dersleri çevirim içi ...
Uzaktan öğrenenlerin eylem yeterlik düzeylerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında başarı için gerek şart olarak kabul edilen eylem
yeterliği faktörü, öğrenme motivasyonunun önemli bir parçası ve öğrenen başarısının
tamamlayıcısı olarak kabul edilmektedir. Bu bakış ...
Öğrenenlerin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin kitlesel açık çevrimiçi dersler bağlamında incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslere (KAÇD) katılan öğrenenlerin özyönetimli öğrenme becerilerini incelemektir. Araştırma sorularına yanıt alabilmek için nicel
tarama modeli kullanılmıştır. Araştırma ...
Sanal sınıf ortamında etkileşimli öğretim materyalinin başarıya ve tutuma etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Araştırmada etkileşimli öğretim materyalinin başarıya ve tutuma muhtemel etkisini test etmek
amacıyla yarı deneysel modellerden eşitlenmemiş kontrol gruplu model kullanılarak nicel ve nitel
verilerden yararlanılmıştır. ...
Developing online sense of community: Graduate students’ experiences and perceptions
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Building a sense of community (SoC) is an important process in the success of distance education and students’ retention. However, developing a community in online learning environments is not an easy task. The purpose of ...
Issues and challenges with web-based distance education programs in Turkish higher education institutes
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
This study aimed to examine the core issues and challenges with web-based distance education programs in Turkish higher education institutes. Formative research method, which is a qualitative research method in nature, was ...
Engagement in distance education settings: A trend analysis
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
This study examined studies focusing on student engagement in distance education using a trend analysis technique. 154 studies published in web of science database were included in the study. Analysis showed that there is ...