Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİspir, Nevzat Bilge
dc.date.accessioned2015-02-13T15:01:49Z
dc.date.available2015-02-13T15:01:49Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1314
dc.description.abstractİzleyiciler pasif alıcılar değildir. Gönderilen mesajlara tepki vermektedirler ve medya içeriklerini ihtiyaçlarını tatmin etmek için seçmektedirler. Yayıncılar üç temel bilgiye ihtiyaç duymaktadırlar. Bunlar İzleyici hacmi, izleme derecesi ve beğenme derecesidir. Kuramcılar izleme hacmi, program seçimi ve beğenmeye derecesini açıklamak için çeşitli modeller geliştirmişlerdir. Çalışmada, bu modellerin temel varsayımları açıklanmaya çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractViewers are not passive receiver. They response message and choice media content in order to satisfy their needs. Broadcasters need three piece of information. Those are viewer volume, viewing degree and liking degree. Theorists developed various models to explain viewer volume, program choice and liking degree. In this study, core assumptions of those models were tried to explain.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİzleyicien_US
dc.subjectİzleyici Ulaşımıen_US
dc.subjectİzleyici Seçimien_US
dc.subjectİzleyici Beğenisien_US
dc.subjectAudienceen_US
dc.subjectAudience Reachen_US
dc.subjectAudience Choiceen_US
dc.subjectAudience Likingen_US
dc.titleTelevizyonda İzleyici Ulaşımı, Seçimi ve Beğenisi Modellerien_US
dc.title.alternativeModels of Audience Reach, Choice and Liking on Televisionen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster