Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın, C. Hakan
dc.date.accessioned2015-02-17T15:24:33Z
dc.date.available2015-02-17T15:24:33Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1421
dc.description.abstractEğitim iletişimi alanındaki çalışmaların dağınık bir yapı göstermesi “Eğitim iletişiminin alt uzmanlık dalları nelerdir?” sorusunu cevaplamayı güçleştiren başlıca nedenlerden biri olarak gösterilebilir. Bilgisayar destekli öğretimden uzaktan eğitime, programlı öğretimden projeye dayalı eğitime, eğitim ergonomisinden öğretim gereçlerinin geliştirilmesine, öğretim sistemlerinin geliştirilmesinden performans teknolojisine birçok çalışma alanı eğitim iletişiminin alt uzmanlık dalı olarak gösterilebilir. Ancak, alandaki çalışmalara yön vermek, alanı daha kolay tanıtmak ve alanda çalışanlar arasındaki iletişimi güçlendirmek için gerçekleştirilen çalışmaların belirli uzmanlık dalları altında toplanmasının yararlı olacağı ileri sürülebilir. Bu bağlamda, eğitim iletişiminin inceleme konularına, uygulamalarına, gelişimine ve eğilimlere bakarak, alandaki çalışmaların (a) öğretim sistemlerinin tasarımı, (b) eğitim ortamlarının düzenlenmesi ve (c) insan kaynaklarının geliştirilmesi biçiminde üç temel uzmanlık dalı altında incelenebilmesi olanaklıdır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim İletişimien_US
dc.subjectEğitim İletişimi Alanınıen_US
dc.subjectAlt Uzmanlıken_US
dc.subjectUzmanlık Dallarıen_US
dc.subjectUzmanlıken_US
dc.titleEğitim İletişimi Alanının Alt Uzmanlık Dallarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster