Eğitim Öğretimde Yeni Bir Yaklaşım: Yaratıcı Drama
dc.contributor.author | Öztürk, Ali | |
dc.date.accessioned | 2015-02-17T15:28:36Z | |
dc.date.available | 2015-02-17T15:28:36Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.issn | 1300543X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/1424 | |
dc.description.abstract | Yaparak, yaşayarak öğrenmeye dayalı eğitim-öğretim etkinliklerinin bireyi özgür ve özgün düşünce geliştirmeye yönlendirdiği düşünülmektedir. Yaratıcı düşüncelere sahip bireylerden oluşmuş toplumların varlığı ise izledikleri insan yetiştirme modeli, yöntem yaklaşımı ve araçlarla açıklanabilir. Eğitim-öğretim ortamlarında geleneksel anlayışların dışında bir yaklaşım olarak yaratıcı dramanın katılımcı merkezli oluşu, yeni öğrenme tekniklerine de olanak sağlamaktadır. Bu çalışmada yaratıcı dramanın yeni bir yaklaşım olarak eğitim-öğretim ortamlarında kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulmuş, tarihçesi, tanımı, uygulama süreçleri, eğitimde kullanılış biçimi, tiyatroyla ilişkisi, özellikleri ve genel amaçları açıklanmaya çalışılmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Öğretim | en_US |
dc.subject | Eğitim Öğretim | en_US |
dc.subject | Yeni Bir Yaklaşım | en_US |
dc.subject | Yaratıcı Drama | en_US |
dc.title | Eğitim Öğretimde Yeni Bir Yaklaşım: Yaratıcı Drama | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Kurgu | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisiz | en_US |
Bu öğenin dosyaları:
Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.
-
Sayı: 18 [28]
2001