Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAltunbaş, Hüseyin
dc.date.accessioned2015-02-18T12:08:45Z
dc.date.available2015-02-18T12:08:45Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1455
dc.description.abstractBu çalışma internetin reklamcılık sektöründe yaptığı değişiklikleri incelemektedir. Teknolojik gelişmelerin hızla arttığı günümüzde günlük yaşam bundan etkilenirken, reklam ve pazarlama sektörü de etkilenmektedir. Özellikle internet hedef kitleyle bire bir iletişim kurma olanağı vermesiyle dikkatleri çekmektedir. Bu noktada bu çalışmada internetin sağladığı interaktif (etkileşim) özelliği üzerinde durulmaktadır. Web, iletişim ve reklam sürecini nasıl etkilemiştir? Firmalara ve tüketicilere ne gibi faydalar ve kolaylıklar getirmiştir? Geleneksel kitle iletişim araçlarıyla değerlendirince web daha etkili bir medya mıdır? Bu ve bunun gibi sorulara cevap olarak web’in önemi ve yaptığı değişimler ele alınmış ve geleceğe yönelik bir bakış açısı sağlamaya çalışılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYeni Medyaen_US
dc.subjectMedyaen_US
dc.subjectİnteraktifen_US
dc.subjectReklamcılıken_US
dc.subjectİnteraktif Reklamcılıken_US
dc.titleYeni Medya ve İnteraktif Reklamcılıken_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster