Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, R. Ayhan
dc.date.accessioned2015-02-18T12:09:52Z
dc.date.available2015-02-18T12:09:52Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1456
dc.description.abstractBundan yüzyıllar önce halka yapılan duyurular şeklinde gerçekleştirilen reklamcılık, gelişen teknoloji, yaratıcılığın sınır tanımaz ilerleyişi ile hızına internetle devam ediyor. Reklam tarihi, teknolojiden olduğu kadar ekonomik ve toplumsal gelişmelerden de etkileniyor. Bu çalışmanın amacı, ülkemizde reklamcılığın gelişimini pazarlama, kitle iletişim araçları ve toplumsal eğilimler bağlamında örnekleriyle ortaya çıkarmaktır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİlanattan İnterneteen_US
dc.subjectTürkiye’de Reklamcılıken_US
dc.titleİlanattan İnternete: Türkiye’de Reklamcılıken_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster