Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÜnal, Figen
dc.date.accessioned2015-02-18T12:12:29Z
dc.date.available2015-02-18T12:12:29Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1459
dc.description.abstractEğitsel süreçlerde görsel iletilerin kullanımı öğrenmeyi kolaylaştırmakta ve bu nedenle öğretim materyallerinin çoğunda görsel öğelere yer verilmektedir. Görsel iletilerin tasarımlanmasında belirli kurallara uyulması, eğitim sırasında sunulan iletilerin etkisini artırmakta ve öğrenmeye katkıda bulunmaktadır. Bu çalışmada, görsel ileti tasarımının ilkeleri, bilimsel araştırma bulgularından da yararlanılarak ortaya konulmuştur. Ayrıca, görsellerin işlevleri, öğrenenlerin görsel tercihleri, görsellerin algılanması ve görsel iletilerin bileşenlerine değinilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim İletişimien_US
dc.subjectGörselen_US
dc.subjectGörsel İletien_US
dc.subjectTasarımen_US
dc.subjectGörsel İleti Tasarımıen_US
dc.titleEğitim İletişiminde Görsel İleti Tasarımıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster