Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖncül, Nuray
dc.date.accessioned2019-10-19T19:57:02Z
dc.date.available2019-10-19T19:57:02Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRrNE5UQTFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/15148
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Türkiye'de son yirmi iki yılda gerçekleştirilen erken çocukluk özel eğitimi ile ilgili makaleleri gözden geçirmektir. Bu amaçla erken çocukluk dönemindeki gelişimsel gerilik/yetersizlik gösteren çocuklar, aileleri ve onlara sunulan hizmetler ve uygulamalarla ilgili 55 makaleye ulaşılmıştır. Ulaşılan makaleler konularına göre dört bölüme ayrılmış ve her bir bölüm tek tek incelenmiştir. Her bir makalede amaç, denekler, ortam ve kullanılan veri toplama araçları, uygulama süreci, araştırma modeli, uygulama güvenirliği, gözlemciler arası güvenirlik, sosyal geçerlik ve bulgular dikkate alınmıştır. Beceri öğretimine ilişkin 20, kaynaştırma uygulamasına ilişkin 15, ailelere ilişkin 14 ve gelişimsel yetersizliği olan çocukları akranları ile karşılaştırmaya ilişkin altı makaleye ulaşılmıştıren_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleTürkiye'de Erken Çocuklukta Özel Eğitim ile İlgili YapılmışMakalelerinGözden Geçirilmesien_US
dc.title.alternativeReview of the Articles Related with Early Childhood Special Education in Turkeyen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalINTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATIONen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümüen_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage247en_US
dc.identifier.endpage284en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster