Ara
Toplam kayıt 13, listelenen: 1-10
Toplam kalite yönetimi ve işletmelerin rekabet gücüne etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Teknolojik gelişmeler sonucunda ortaya çıkan üretim artışı ile işletmeler arasında kıyasıya bir rekabet görülmeye başlanmıştır. Günümüzde işletmeler bu yoğun rekabet ortamında hayatta kalma savaşı vermektedirler. Satılan ...
İşletmelerde süreç yönetimine geçiş ve bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Süreç Yönetimi son yıllarda, iş mükemmelliği kriterlerinden biri olarak iş yaşamının güncel konularından biri haline gelmiştir. Giderek küreselleşen ve rekabetin her alanda çok yoğun olduğu dünyamızda müşteri memnuniyetini ...
İşletmelerde toplam kalite kültürü değerlerinin gelişmesinde örgüt kültürü etkilerinin incelenmesi ve Ford Otosan İnönü Fabrikası'nda bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Toplam kalite yönetimi olarak adlandırılan ve örgüt kültürünü deiştirerek sürekli iyileştirmeyi amaçlayan müşteri odaklı bu yönetim stratejisi, kısa zamanda gelişerek salt iş dünyasında değil, hemen her dalda uygulama alanı ...
Havayollarında toplam kalite yönetimi ve Türk Hava Yolları Anonim Ortaklığı'nda toplam kalite yönetimi ile ilgili öneriler
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Ekonomik sınırların neredeyse tamamen ortadan kalktığı dünya pazarlannda, başarıyı yakalamanın en önemli koşulu rekabet gücü olmaktadır. Marjinal karlarla çalışan ve gerek ulusal gerekse de uluslararası havacılık kurallarının ...
Bankacılıkta hizmet kalitesi ve ISO 9000-9001-9004 standartlarının Koçbank kalite güvence sistemiyle karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Günümüzde uluslararası geniş pazarlarda, rekabetin çoğalması ve artan müşteri ihtiyaçları, yeni pazarlar kazanmayı ve eldekilerini korumayı zorlaştırmaktadır. Bu dönemde başarının tek ölçütü yüksek kalite düzeyinde ürün ...
Süreç yönetiminin başarısında ekip çalışmasının etkisi ve Funika Tekstil A.Ş.'de bir uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
İşletmelerin içinde bulunduğu bilgiye kolay erişim, global ekonomi, güçlü bilgi teknolojileri ve durmak bilmeyen değişim döneminde işletmelerin rekabet hızı artmakta ve başarılı olabilmeleri için iş dünyasının yeni kurallarına ...
Türkiye'deki toplam kalite yönetimi uygulamalarının endüstriyel kuruluşlarda çalışanlar üzerine etkileri : Eskişehir'de sosyolojik inceleme
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Toplam Kalite Yönetimi'nin (TKY) 1980'lerden itibaren hem yerel hem de küresel ölçekte yaygın şekilde uygulanması, TKY'nin iş sürecinin sistematik ölçüm ve kontrolü üzerinde yoğunlaşan "katı" ve eğitim, çalışan katılımı ...
Toplam üretken bakım yönetimi ve Eti Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.'ndeki uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Toplam Üretken Bakım özgün bir Japon yönetim sistemidir. Toplam Üretken Bakım, bakım ile üretkenlik arasında yakın bir ilişki kuran, donanımın düzenli bakımı ve çalışanların makinelerini sahiplenmesi yolu ile verimliliğin ...
Toplam kalite yönetimi ile değişim mühendisliğinin karşılaştırılması ve e-engineeringe dönüşüm
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Son yıllarda küreselleşme ile ortaya çıkan hızlı değişimlerden, işletmeler büyük oranda etkilenmekte, rekabet güçlerini kaybetmemek için değişimlere uyum sağlamak durumunda kalmaktadırlar. Bu koşullar atında, artan oranlı ...
Havaaracı bakım kuruluşlarında toplam kalite yönetiminin uygulanması
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Havaaracı bakımının en önemli amaçları; uçuş emniyetini, havaaracının güvenirliliğini arttırmak, havaaracının uçuşa hazır olmasını sağlamak, bakım hatalarını sıfıra veya en aza indirmek ve bakım maliyetlerini düşürmektir. ...