Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Turizmde tüketici davranışı ve tatil yeri seçimine yönelik bir anket çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Tüketici davranışını açıklamak konusunda ortaya atılan modellerdeki ortak varsayım, tüketici davranışına etki eden bir takım değişkenlerin olduğu ve bu değişkenlerin ortak noktalarının bulunduğudur. Genellikle tüketici ...
Dış pazar araştırmasında kültürel faktörlerin etkileri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Dünya pazarlarında uluslarası pazarlamanın önemi, her geçen gün giderek artmaktadır. Buna parelel olarak, dış pazar araştırmasının önemi daha da artmaktadır. Bu sebeblere dayanarak, kültürel faktörlerin dış pazar ...
Duygusal çekicilikli reklamların iletişim etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Reklam uygulamalarına bakıldığında diğer çekiciliklere oranla duygusal çekiciliğn daha fazla kullanıldığı görülmektedir. Reklam çekicilikleri akıldan çok duyguya yönelmektedir. Duygunun reklamda ilgi çekici bir araştırma ...
Yaşam biçimi ve pazarlamada kullanımı : otomobil sektöründe bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Bugünün pazarlama anlayışının temelinde tüketici ve onun ihtiyaç ve isteklerinin tatmini yer almaktadır. Bu anlayış aynı zamanda tüketiciyi tanımayı, davranışlarını öğrenmeyi ve onun ihtiyaç ve isteklerine uygun olarak ...
Markaya yönelik tüketici tercihi ve sigara kullanımı üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 1997)
Marka ; tüketicilere, hakkında bilgi edindikleri malları denemek ve bunlar arasında tatminkar bulunanları yeniden satınalmak, aksine tatminkar bulmadıklarını terkar satınalmaktan kaçınmak imkanı vermektedir. Günümüzde ...
Pazarlamada marka ve dayanıklı tüketim mallarında markanın tüketici tercihine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 1993)
Ürünün somut unsurlarından birisi olan marka, bir satıcıya ya da satıcılar grubunca satışa sunulan mal ve hizmetleri tanımaya ve farklılaştırmaya yarayan bir ad, deyim, işaret, sembol, dizayn ya da tüm bunların birleşimi ...
Tüketim kooperatiflerinde mağaza içi düzeni ve tüketici davranışlarına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 1993)
Günümüzde hızla gelişen teknoloji beraberinde pek çok yeni- likler getirmiştir. Bu yenilikler ışığında tüketicilerin satın alma eylemlerinde de gözle görülür değişiklikler olmuştur. Ülkemize hızlı giren süpermarket, ...
Süpermarketlerde pazarlama faaliyetleri ve tüketicilerin süpermarketleri tercih nedenleri ve beklentileri
(Anadolu Üniversitesi, 1993)
Universality of changing, changing cosumer's wants, increasing and willing to increase wealt should require some changes in the eco- nomic activities. It is not possible to differ the marketing percep- tion and retailing ...