Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Öğretmenlerin demografik özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile çevrim-içi yetiştirme etkinliklerini tamamlama oranları arasındaki ilişki : Samsun ili örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu araştırmanın temel amacı, çevrim-içi ortam yardımıyla sunulan hizmet-içi eğitim etkinliklerine katılacak olan öğretmenlerin bireysel özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile ders tamamlama oranları arasında ...
Çevrimiçi öğrenenlerin farklı destek ortamlarını kullanma sıklıklarıyla sosyal bulunuşluk algıları arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'na kayıtlı öğrencilerin kendilerine sunulan akademik destek hizmetleri kapsamındaki e-posta, forum ve sanal sınıf uygulamalarına katılma ...
Anadolu Üniversitesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'nın eleştirel düşünme açısından incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu araştırmanın genel amacı, tümüyle çevrimiçi olarak yürütülen Anadolu Üniversitesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'nı eleştirel düşünme açısından incelemektir. Bu amaç doğrultusunda; Programdaki derslerin ünitelerinin ...
Adapazarı Meslek Yüksekokulu internet destekli bilgi yönetimi önlisans programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Hızla gelişen teknoloji ve buna paralel değişen toplum talepleri karşısında bu talepleri karşılamak gelişime açık eğitim programları sayesinde gerçekleşmektedir. Eğitim programları, eğitimin planlı ve kontrollü bir süreç ...
İnternet'le öğretim etkinlikler ve Anadolu Üniversitesi'nde bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu araştırmanın temel amacı, İnternet'le öğretim etkinliklerini incelemek ve sözü edilen bu uygulamaların etkililiğini analiz etmektir. Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi lisans programında yer alan "Temel Bilgi Teknolojisi" ...
Sanal dünyaların uzaktan eğitim danışmanlık hizmetlerinde kullanımı : Secon Life örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bilgisayar oyunları tarihi gelişimi süresince eğitim amaçlı kullanım olanakları ön plana çıkmıştır. Bilgisayar oyunları ile yapılmış kuramsal çalışmalar bulunsa da bu ortamların eğitim amaçlı kullanıldığı örnek uygulamaların ...