Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
Teaching Typically Developing Children to Help Their Peers with Various Special Needs via Simulation Activities
(2006)
Bu çalışmanın amacı, normal gelişim gösteren çocuklara özel gereksinimli akranlarına yardım etme becerilerinin öğretilmesinde simulasyon yönteminin etkililiğini sınamaktır. Dokuz yaşında ikişer öğrenciden oluşan üç grup ...
Open Primary Education School Students’ Opinions About Mathematics Television Programmes
(2008)
The purpose of this study was to determine open primary education school students’ opinions about mathematics television programmes. This study indicated that to determine differences among open primary education ...
Preservice Teachers' Efficacy and Opinions Toward Inclusion of Students with Mental Retardation
(2006)
Background: Teachers’ sense of e?cacy in working with students with special needs and their positive or negative opinions or attitudes toward inclusion appear to be powerful factors shaping their behaviors and their teaching ...
Right of Education and Distance Learning
(2006)
Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi tarafından yürütülen uzaktan öğretim programları ve bunlara ilişkin uygulamalar, eğitim hakkı kavramı bağla- mında analiz edilmiştir. Çalışmada nitel araştırma yöntemi uygulanmıştır. ...
Doğuştan İşitme Kayıplı Çocuklarda Koklear İmplant Uygulamaları: Gelişimi Etkileyen Faktörler ve Ameliyat Öncesi Değerlendirme
(2006)
Koklear implantlar konuşma dilini geliştirmek için yeterli işitsel girdiyi işitme cihazları ile sağlayamayan işitme engelli çocuklara uygulanmaktadır. Cerrahi müdahale ile iç kulağa yerleştirilen koklear implantlar iç ...
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Renk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği
(2007)
Problem Durumu: Zihinsel yetersizlik gösteren çocuklar, normal gelişen çocukların doğal süreç içinde kendiliklerinden edindikleri kavramları sistematik bir öğretim sürecinden geçmeksizin öğrenememektedirler. Zihinsel ...
The Sociometric Status of Students with Disabilities in Elemantary Level Integration Classes in Turkey
(2005)
Bu çalışmada, kaynaştırma uygulaması yürütülen sınıflarda eğitim alan kaynaştırma Öğrencileri ve kaynaştırmaya aday gösterilen ve yetersizlik göstermeyen öğrencilerin sosyal konumları akran tercihi tekniği kullanılarak ...
Sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımına yönelik öğrenci görüşleri
(2009)
Bu araştırmanın amacı sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının, ilköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji derslerinde yapılan etkinliklere, öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine, derse olan ilgilerine ve bilim insanlarına ...
Sosyal Bilgiler Dersinde Beyin Temelli Öğrenmenin Akademik Başarıya ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi
(2007)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim yedinci sınıfta Sosyal Bilgiler dersinde beyin temelli öğrenmenin akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisini belirlemektir. Deneme modellerinden "ön test-son test kontrol gruplu ...
İlköğretim beşinci sınıf fen ve teknoloji dersinde bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi
(2009)
Bu araştırmada, Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının benimsediği yapılandırmacı yaklaşımın 5E öğretim modeline dayalı olarak uygulanması ile ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinde bilimsel süreç becerilerinin nasıl ...