Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Benlik Saygısı ve Yabancı Dil Öğrenimi: Fransızca Yabancı Dil Öğrencileriyle Bir Uygulama
(2017)
Bir kişinin kendine karşı takındığı tutumlar olumlu ise, benlik saygısı yüksek; olumsuz ise, benlik saygısı düşük olarak betimlenir. Dil öğrenimi bağlamında düşük benlik saygısı, öğrencilerin dil öğrenimini olumsuz yönde ...
La Vengeance De L’arabe Par Sa M’ma Dans Meursault, Contre-Enquête De Kamel Daoud
(2017)
Il va sans dire que tout lecteur averti connaît l’anti-héros, Meursault, de L’Étranger de Camus, qui a été condamné à mort, non pas d’avoir tué un Arabe mais de ne pas connaitre les règles de la société. Or, personne ...
La compréhension écrite en langue étrangère et l’apprentissage coopératif 1
(2011)
Öğrenme-öğretme sürecinde, öğrenciyi güdülemek, derse aktif katılımını sağlamak, dersi daha verimli ve eğlenceli bir hale getirmek için birçok yöntem ve teknik geliştirilmiştir. Bu yöntemler arasında, etkililiği yapılan ...
Un site de classe pour laproduction ecrite FLE : Quelle etait sa lacune ?
(2011)
Günümüzde, yaygın olarak kullanılan bilgisayar ve bilgi teknolojileri eğitim öğretim ortamında etkin olarak kullanılmaktadır. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fransızca Öğretmenliği Programı’nda yazılı anlatım dersini ...
Les activites utilisees dans l'enseignement de la langue française motivent-elles les etudiants ou non?
(2012)
Yabancı dil eğitimi/öğretimi alanında günümüze kadar yapılan çalışmalar bizleri, birer öğretici olarak, öğrenmeyi öğretme süreci hakkında düşünmeye sevk etmektedir. Böyle bir yaklaşım, dilsel aktivitelerin önemli ölçüde ...
La Paraphrase Sous un Angle Discursif (Cependant / Pourtant / Toutefois)
(2014)
Bu çalışmada, ilk olarak 'anlam' ve 'anlamlama' arasındaki fark açıklanmış, sonra açımlama sürecinin özellikleri söylemsel açıdan ele alınmış ve iki sözce arasındaki anlamsal eşdeğerliğin belirlenmesini sağlayan ölçütler ...
La production orale en langue etrangere: Vainer e 1'anxiete
(2012)
Öğrenmekte oldukları yabandı dilde konuşmaları istenildiğinde, öğrencilerin çekindikleri hatta konuşmaktan kaçındıkları gözlenmektedir. Yabancı seslerle, yabancı kelimelerle karşı karşıya gelmek, özellikle de sözlü olarak ...