Başlık için İletişim Bilimleri Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 275, listelenen: 151-170
-
A model proposal for educational television programs
(2005)Almost all educational television programs are produced in similar ways and they are usually thought to be produced that way. These programs intend to reach the students of any organisation or any educetion establishment, ... -
Modeling Perceived Influences on Journalism: Evidence From a Cross-National Survey of Journalists
(Assoc Educ Journalism Mass Communication, 2010)Surveying 1,700 journalists from seventeen countries, this study investigates perceived influences on news work. Analysis reveals a dimensional structure of six distinct domains political, economic, organizational, ... -
A New Business Model in The Airline Industry: Airline Within Airline Model And A Comparison Through the case of AnadolujeT
(Eskisehir Osmangazi University, Fac Education, 2015)Airline within airline business model refer to building a low cost subsidiary by legacy, network and/or traditional airlines because of different purposes. In the literature, those airlines are named as airline within ... -
A new TV practice in distance education in Turkey
(2011)Anadolu University, which has been developing constantly since it was established, has determined a new road map considering the mission and vision developed in the search conference for the purpose of AOS "2020 Future ... -
Nostalgia versus feminism in British costume drama
(2009)Bu makale son yirmi beş yılda yapılmış örnekler üzerinden kostüm drama (daha çok İngiliz) olgusunu ve “dönem” filmi olarak adlandırılan filmler üzerine olan kuramsal tartışmayı incelemektedir. 1980’lerin ve 1990’ların ... -
Nöropazarlama Uygulamalarının Etik Bağlamında Değerlendirilmesi
(2016)Pazarlama alanı sürekli değişmekte ve tüketiciyi etkileme konusunda yeni yaklaşımlar ortaya çıkmaktadır. Tüketiciyi anlamak, onların zihninde yer edinmek ve bunu kalıcı hale getirmek bilinçlenen tüketici yapısından dolayı ... -
Okulun Penceresinden: Gazetecilik Öğrencilerinin Barış Kültürü ve Kültürel Çeşitlilik Kavrayışları
(2007)Bu çalışma, iletişim fakültelerinde gazetecilik eğitimi alan son sınıf öğrencilerinin barış kültürü ve çokkültürcülüğe ilişkin yaklaşımlarının yaygın haber üretim pratiklerine ve kendi haber yazım süreçlerine yansıma ... -
On Existence, Actuality and Possibility
(Springer, 2009)If one admits possibility in ones conceptual vocabulary, one cannot maintain that both "existence" and "inexistence" are simple, directly contrasting predicates, such that "existence" is the ultimate predicate, the sumnum ... -
On Knowing: Whether One Knows
(Springer, 2009)I will start with a poem, which I intend to tie up to this poem firstly in response to one of my frequent lamentations concerning the lack of imagination common to most of us and secondly of Kant for the lead he gave the ... -
Online learning programs as learning organizations: A case study of information management programs at Anadolu University, Turkey
(2006)This study consists of the results of a study in which facilitators' attitudes toward effectiveness of various media used in the Information Management Associate Degree Program (IMP) of Anadolu University, Turkey. The study ... -
Organizational change and applicability of Six Sigma Management Model in the Turkish National Soccer Team
(Gdansk University Physical Education & Sport, 2018)Background: In recent years, the Six Sigma Methodology has been primarily applied to the enhancement of performance. The purpose of this study was to implement Six Sigma Management Models in the Turkish National Soccer ... -
Otomobil Reklamlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye'de Yayınlanan Televizyon Reklamları Üzerine Bir Çalışma
(2006)Toplumsal cinsiyet, hayatın her alanında karşımıza çıkan, pek çok kurum ve pratikle ilişkili bir olgudur. Günlük yaşantımızın önemli parçalarından biri olan reklamlar da mesajlarını bazen yerleşik toplumsal cinsiyet ... -
Örgüt Kültürü ve Örgütsel İletişim Arasındaki İlişkinin Örgüte Bağlılık ve İş Tatminine Etkisi: Başarı Teknik Servis A.Ş'de Bir Uygulama
(2008)Örgütler arası rekabetin hızla arttığı günümüz iş dünyasında, rekabette üstünlüğün dayandığı temeller de değişmektedir. Örgütler rekabette başarının sadece araştırma?geliştirme, modern pazarlama, teknoloji gibi faktörlerle ... -
“Örgüt Kültürü” ve “İletişim Doyumu” İle Bireysel Özellikler Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi: Bir Uygulama Örneği
(2009)Güçlü örgüt kültürünün ve yüksek iletişim doyum düzeyinin örgütler üzerindeki olumlu etkileri çok sayıda ancak ayrı ayrı araştırmalarda ortaya konulmuştur. Ancak bu iki önemli unsurun bireysel özelliklerle ve birbirleriyle ... -
Örgütlerde Sosyal Medya Kullanımı: Sosyal Medya Algıları, Amaçları ve Kullanım Alışkanlıkları
(2017)Kamu kurum ve kuruluşlarından küçük ölçekli işletmelere kadar tüm örgütler stratejik yönetim, örgütsel iletişim ve halkla ilişkilerini giderek sosyal medya ile uyumlu hale getirmektedirler. Örgütler, sosyal medyanın nasıl ... -
Örgütsel iletişimin işgörenlerin duygu gösterimlerinin yönetimine olan etkisi
(2010)Bu çalışma “duygusal emek” kavramı konusunda yürütülmüştür. 1983 yılında Arlie Russell Hocshchild tarafından kaleme alınan “The Managed Heart: Commercialization of Human Feelings – Yönetilen Kalpler: Duyguların Ticarileştirilmesi” ... -
Örgütsel İletişim Sürecinde Yöneticilerin Duygularını Yönetebilme Yeterlilikleri
(2009)Yöneticilerin başarılı bir iletişimci olabilmeleri için duygularını farkedip onları en iyi şekilde yönetebilmeleri gerekmektedir. Yöneticilerin çoğunlukla duygularını açığa çıkarmaları bir zayıflık olarak nitelendirilebileceği ... -
Örgütsel sinisizm, örgütsel destek ve örgütsel adalet ilişkisi: Elektrik dağıtım işletmesi çalışanları örneği
(2011)Çalışmanın amacı, örgütsel sinisizmin öncülü olarak örgütsel adalet ve örgütsel desteğin modellenmesini incelemektir. Sözü edilen ilişkileri analiz edebilmek için hizmet sektöründe faaliyet gösteren, merkezi Eskişehir’de ... -
Örgütsel Sinisizm: Eskişehir ve Alanya'daki Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
(2008)Küreselleşme, yoğun rekabet ortamı, teknolojide görülen baş döndürücü yenilikler örgütleri etkilerken; işletme birleşmeleri ve satın almalar, işletmelerin yeniden yapılanma, küçülme, hiyerarşik kademelerin azaltılması ... -
Örgütsel Vatandaşlık Davranışı-Örgütsel Öğrenme Değerleri İlişkisi: Akademisyenler Üzerinde Görgül Bir Araştırma
(2007)Örgütsel vatandaşlık davranışı (ÖVD) ile örgütsel öğrenme değerleri arasındaki ilişkiyi incelemeyi hedefleyen bu çalışma, söz konusu kavramlarla ilgili yazın incelemesini ve görgül bir araştırmayı kapsamaktadır. Araştırma, ...