Yazar "Oyman, Mine" için İletişim Bilimleri Fakültesi listeleme
-
Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Türkiye'deki Yansımaları: Reklam ve Halkla İlişkiler Ajanlarına Yönelik Bir Araştırma
Oyman, Mine; İnam, Özgül (2007)Bütünleşik pazarlama iletişimi (BPİ) kavramı ve unsurları son yıllarda tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de iletişim alanı çalışanları ve akademik çevreler arasında tartışılmaktadır. BPİ ile ilgili literatürde; kültürler-arası ... -
Golf turistlerinin seyahat güdülerine ve bilgi kaynaklarına dayalı iletişim stratejileri: Belek uygulaması
Oyman, Mine; Yılmaz, Hakan (2013)Bu çalışmanın amacı golf turistlerinin seyahat güdülerine ve gidecekleri destinasyonu seçerken kullandıkları bilgi kaynaklarına dayalı iletişim stratejileri önermektir. Araştırma, Türkiye'yi golf turizm pazarında temsil ... -
Tüketici Etiği: Ülkelerarası Karşılaştırmalara ve Demografik Faktörlere Dayalı Bir Araştırma
Oyman, Mine (2004)Günümüzde sağlıklı toplumların ve ekonomilerin oluşturulmasında işletmeler kadar tüketicilerin de sosyal sorumluluk ve etik bilinciyle hareket etmesinin önemli bir rolü olduğu bir gerçektir. Tüketicilerin de eleştirdikleri ...