Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Miyazaki and the West: A Comparative Analysis of Narrative Structure in Animated Films for Children
(2008)
Bu makale, 1994 ve 2006 yılları arasında Disney ve Dreamworks gibi yapım şirketleri tarafından çocuklar için yapılmış olan animasyon filmleri arasından seçilen filmlerin analizini yapmakta ve sonuçları dünya çapında bir ...
The Disaster Movie and its Implications for Genre Theory
(2008)
Bu araştırmanın konusu 1953-59, 1972-79, 1993-96 olmak üzere üç ayrı dönemde Amerika'da felaket filmlerinin üretimindeki artıştır. Bu dönemlerin temel özelliği söz konusu türde çok az filmin gösterime girdiği belirgin zaman ...
The Perception of Violence Content in Television Newscasts by Children
(2006)
Bireyin yaşadığı dünyayı algılaması, anlamlandırması, yeni tutum ve davranış kalıpları geliştirmesinde bir tür kanaat önderliği misyonu da olan televizyonun bu bağlamda ürettiği mesajlar özellikle ‘gerçeğin sunumu’ olarak ...
Nostalgia versus feminism in British costume drama
(2009)
Bu makale son yirmi beş yılda yapılmış örnekler üzerinden kostüm drama (daha çok İngiliz) olgusunu ve “dönem” filmi olarak adlandırılan filmler üzerine olan kuramsal tartışmayı incelemektedir. 1980’lerin ve 1990’ların ...
A Survey Conducted on the Janitors (Caretakers) of Anadolu University in Terms of the Cultivating Role of Television
(2007)
Türkiye’de özel televizyon yayıncılığının başlamasıyla birlikte haberin gerek içerik, gerekse görüntü olarak farklı habercilik uygulamalarıyla sunulduğunu görmekteyiz. Kuşkusuz bu farklılığın yaratılmasında ticari boyut ...
Is there a distinctive British cinema?
(2010)
Araştırma; anlatı teması, sinematik tür veya mizansen açısından özgün karakteristiklerden bariz bir şekilde yoksun olmasının sebeplerini saptamak için, İngiliz sinema tarihinin belli başlı kritik birleşme noktalarını ...
Dramatisation of history: The queen
(2011)
Bu çalışma The Queen (Kraliçe) adlı İngiliz filmini tarihsel filmlerdeki gerçeklik ile kurmaca arasında süregelen tartışma bağlamında, “Hollywood tarafından anlatılan tarihin” yakın geçmişe dair algı üzerindeki etkisi ...
Turkish PR Agencies' Point of View About Corporate Reputation
(2007)
Kurumsal itibar kurumun bütün sosyal paydaşlarının sahip olduğu kuruma yönelik takdirlerinin toplamıdır ve elde edilmesi güç bir kurumsal değerdir. Kurumsal itibarın elde edilmesinin zorluğunu yanında kurumsal itibarı ...