Yazar "Yılmaz, Ayhan R." için Makale Koleksiyonu listeleme
-
Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet Kavramı: 1960-1990 Yılları Arası Milliyet Gazetesi Reklamlarına Yönelik Bir İçerik Analizi
Yılmaz, Ayhan R. (2007)Toplumsal cinsiyet kavramı, toplum tarafından empoze edilen ve beklenilen, erkeklik ve kadınlıkla ilişkilendirilmiş sosyal ve kültürel normları içermektedir ve kavramın toplumdaki yansıması kadına ve erkeğe atfedilen ... -
Televizyon Reklamlarında Çocuğa İlişkin Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Sunumu
Uluyağcı, Canan; Yılmaz, Ayhan R. (2007)Toplumsal cinsiyet, toplum tarafından dayatılan ve beklenilen, erkeklik ve kadınlıkla ilişkilendirilmiş sosyal ve kültürel değerleri içerir. Sosyalleşmeden ve sosyal bağlamdan çıkarılan kavramın toplumdaki yansıması kadına ... -
Turkish PR Agencies' Point of View About Corporate Reputation
Yılmaz, Ayhan R.; Karademirlidağ, İdil (2007)Kurumsal itibar kurumun bütün sosyal paydaşlarının sahip olduğu kuruma yönelik takdirlerinin toplamıdır ve elde edilmesi güç bir kurumsal değerdir. Kurumsal itibarın elde edilmesinin zorluğunu yanında kurumsal itibarı ...