Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Türkiye’de değerler üzerine gerçekleştirilen lisansüstü tezlerin eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme perspektifinden incelenmesi
(2012)
Bu çalışma kapsamında, 2000-2011 yılları arasında Türkiye’de değerler üzerine gerçekleştirilen lisansüstü tezlerin incelenerek, eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme perspektifinde analiz edilmeleri amaçlanmıştır. Bu ...
İlkokul 2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Değerlendirilmesi
(2015)
Bu araştırmada ilkokul ikinci sınıf İngilizce öğretim programının değerlendirilmesi değerlendirme modelinden faydalanılarak tarama modelinde betimsel bir araştırma olarak tasarlanmıştır. Araştırma verileri tabakalama ...
Yükseköğretim Fransızca hazırlık programı öğrencilerinin kullandıkları Fransızca okuduğunu anlama stratejilerine ilişkin görüşleri
(2011)
Bu araştırmanın amacı Yükseköğretimde Fransızca hazırlık programında öğrenim gören öğrencilerin Fransızca okuduğunu anlamada kullandıkları okuma stratejilerine ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırmada nitel yöntem ...
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Alan Öğretmenlerinin Bilgi Gereksinimlerini Karşılama Kaynakları
(2009)
Yirmibirinci yüzyılda bilgi toplumu olabilmenin gereği olarak yaşam boyu gelişen bilgi ve iletişim teknolojilerini takip edilebilmesi için toplumu oluşturan bireylerin bilgi okuryazarlığı becerilerine sahip olabilmesi ...
Öğretmen Adayları Olası Benlikler Ölçeğini Türkçe'ye Uyarlama Çalışması
(2015)
Bu çalışmanın amacı, Hamman ve diğerleri (2013) tarafından geliştirilen "Öğretmen Adayları Olası Benlikler Ölçeği"nin (New Teacher Possible Selves Questionnaire) Türkçe'ye uyarlanarak geçerlik ve güvenirliğinin yapılmasıdır. ...