Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Yüksek öğretimde WEB'e dayalı ve yüzyüze ders alan öğrencilerin öğrenme stratejilerinin, bilgisayar kaygılarının ve başarı durumlarının karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu araştırmanın amacı yükseköğretimde Web'e dayalı ve yzyüze ders alan öğrencilerin öğrenme stratejileri ile bilgisayar kaygı durumlarının öğrencilerin başarıları ile ilişkisini ortaya koymaktır. Araştırma sonucunda aşağıdaki ...
Matematik öğretimine bilgi ve iletişim teknolojilerinin entegrasyonu konusunda paydaş görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu araştırmada, ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerinin matematik öğretimine entegrasyonuna ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaca bağlı ...
Çevrimiçi probleme dayalı öğrenmenin öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerilerine ve akademik başarılarına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu araştırmanın temel amacı çevrimiçi bir öğrenme ortamında işe koşulan Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) yaklaşımının öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri (EDB) ve Akademik Başarılarına (AB) etkisini araştırmak; EDB ve ...
Oluşturmacılığa dayalı öğretimde etkileşimin blog aracılığı ile geliştirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu çalışma oluşturmacı öğrenme yaklaşımı temelinde gerçekleştirilen Eğitimde Bilişim Teknolojileri II dersinde etkileşimin blog destekli bir biçimde nasıl geliştirilebileceğinin belirlenmesi amacıyla ortaya konulmuştur. ...
Elektronik performans destek sisteminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öz-düzenlemeye dayalı öğrenme becerilerine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu araştırmada, Elektronik Performans Destek Sistemi (EPDS)’nin, ögrencilerin akademik başarılarına ve öz-düzenlemeye dayalı ögrenme becerilerine etkisi incelenmistir. Arastırmanın çalısma grubunu, 2007–2008 Akademik Yılı ...