Yazar "Yılmaz, R. Ayhan" için İletişim Tasarımı ve Yönetimi listeleme
-
Duygusal çekicilikli reklamların iletişim etkileri
Yılmaz, R. Ayhan (Anadolu Üniversitesi, 1999)Reklam uygulamalarına bakıldığında diğer çekiciliklere oranla duygusal çekiciliğn daha fazla kullanıldığı görülmektedir. Reklam çekicilikleri akıldan çok duyguya yönelmektedir. Duygunun reklamda ilgi çekici bir araştırma ... -
Seçim dönemlerinde oy verme davranışını artırıcı iletişim kampanyaları
Yılmaz, R. Ayhan (Anadolu Üniversitesi, 1994)Oy vermek, T.C. Anayasası'nda nitelikleri belirtilen her Türk seçmenine sunulmuş bir haktır. Oy verme davranışını açıklayan yaklaşımlar oy verme hakkını egemenlik hakkı, bir kamu görevi ve felsefi-siyasal görüş olarak ...