Konu "Televizyon yayınları -- Sosyal yönler -- Türkiye" için İletişim Tasarımı ve Yönetimi listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Kamusal yayıncılık
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Türkiye'de ulusal medya organları giderek ya siyasi erkin temsilcisi ya da hem sermaye hem de içerik olarak küresel medyanın (Amerikan merkezli yaklaşık on dev sınai-ticari-mali-askeri holdingin oligopolü) bir parçası ... -
Televizyon yayıncılığının iletişim ortamı, düzen ve politikaları ile Türkiye'deki uygulamanın gelişim boyutları
(Anadolu Üniversitesi, 1995)İnsanlık tarihi kadar eski bir olgu olan iletişim, günümüz koşullarında, yaşamı belirleyici ve yön verici bir güç konumuna ulaşmıştır. Geniş ölçekli toplumlarda kitle iletişimi, özellikle de televizyon, toplumu birarada ...