Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Reklam okuma biçimleri : kişisel değerlerin etkisine ilişkin bir alımlama çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Geçtigimiz on yıl içerisinde reklamlar ve değerler konusunu işleyen birçok çalışmaya rastlamak mümkündür. Bu çalışmaların eksik kalan yönünü ise izleyiciler oluşturmaktadır. Değerler ve reklamları konu alan çalışmaların ...
Tüketici tarafından üretilen reklamlarda kaynak etkisi üzerine bi?r değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Enformasyon ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelere bağlı olarak medyada ve izleyicilerde büyük bir dönüşüm yaşanmaktadır. Yeni medya ortamı izleyicilere medya tüketimi sürecinde benzeri görülmemiş bir kontrol yetkisi ...