Yazar "Öztürk, M. Canan" için Yüksek Lisans listeleme
-
Advergamıng oyuncu motivasyonları üzerine bir değerlendirme
Coşkun, Engin (Anadolu Üniversitesi, 2015)Yeni iletişim teknolojilerinin hızla gelişmesiyle birlikte küresel bir köy haline gelen Dünya'da teknoloji ile birlikte kültürel ve ekonomik faaliyetler de değişime uğramıştır. Günümüzde birçok disiplin artık disiplinlerarası ... -
Kriz iletişimi bağlamında hızlandırılmış tren kazası'nın gazetelere yansımasının değerlendirilmesi
Ayhan, Bahadır (Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışmada hızlandırılmış tren kazasının kriz iletişimi bağlamında gazetelere ne şekilde yansıdığı; Posta, Hürriyet, Milliyet, Sabah ve Zaman gazetelerine uygulanan bir içerik analizi ile değerlendirilmiştir. Elde edilen ... -
Nostalji reklamlarının göstergebilimsel çözümlemesi
Öztürk, M. Canan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu tez çalışmasının amacı nostaljik reklamların göstergebilimsel analiz yöntemleriyle incelenerek nostalji unsurlarının markanın imajı hakkında verdiği bilgileri açığa çıkarmaktır. 2009 – 2018 yılları arasında Effie veya ...