Yazar "Oyman, Mine" için Yüksek Lisans listeleme
-
Bir marka genişletme aracı olarak lisans uygulamaları : Türk futbol endüstrisine yönelik bir araştırma
Berber, Serkan (Anadolu Üniversitesi, 2006)Bu çalışmada öncelikle konuyla ilgili literatür taranmış; marka kavramı, marka genişletme stratejileri ve lisans anlaşmaları kavramları çalışmanın literatür taraması kısmında ayrıntılı olarak ele alınmıştır. Daha sonra, ... -
Televizyon reklamlarının çocuklar üzerindeki etkileri : tüketicilerin tutumlarının değerlendirilmesi
Pelenk, Aybike (Anadolu Üniversitesi, 2003)Reklam, toplumsal ve ekonomik yaşama katkılarından dolayı olumlu tepkiler alırken kimi zaman da uygulamadaki yanlışlıklar ya da ihmallerden dolayı eleştirilmektedir. Bu eleştirilerin önemli bir noktasında da çocuk ve reklam ...