Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGenç Kumtepe, Evrim
dc.contributor.authorToprak, Elif
dc.contributor.authorÖztürk, Aylin
dc.contributor.authorTuna Büyükköse, Gamze
dc.contributor.authorKılınç, Hakan
dc.contributor.authorAydın Menderis, İrem
dc.date.accessioned2019-11-12T12:10:34Z
dc.date.available2019-11-12T12:10:34Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationGenç Kumtepe, E., Toprak, E., Öztürk, A., Tuna Büyükköse, G., Kılınç, H. ve Aydın Menderis, İ. (2019). AUAd, 5(3), 41-80.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/22999
dc.description.abstractUzaktan eğitim kurumlarının sağladıkları hizmetleri tanıtmaları, potansiyel öğrenci adayları ve kuruma kayıtlı öğrencileri ile iletişim kurmaları web sayfaları aracılığıyla mümkün olmaktadır. Uzaktan eğitimde mekan ve zaman bağlamında algılanan uzaklığı ortadan kaldırmak, etkileşim ortamlarının ve araçlarının işe koşulmasıyla sağlanmaktadır. Web sayfalarının kurduğu etkileşimde kullanılan araçlardan biri de destek hizmetleri ve malzemeleridir. Bu çalışmanın amacı, dünyada açık ve uzaktan öğrenme alanında faaliyet gösteren yükseköğretim kurumlarının destek hizmetlerini web tabanlı içerik analizi yöntemiyle incelemektir. İngilizce dil seçeneği sunma ve kurumun web sayfasında destek hizmetleri materyallerinin bulunma durumları dikkate alınarak, toplam 60 kurum araştırmaya dahil edilmiştir. Her web sayfası için betimleyici ve ilişkisel analizler tamamlandığında, oluşturulan kodları ve temaları kapsayan bir destek hizmetleri modeli geliştirilmiştir.en_US
dc.description.abstractDistance education institutions utilize their official web pages to reach prospective students and to communicate with their existing students. Furthermore, the perceived distance between the student and the institution is overcome by interactive tools and web pages are known to be one of them. Web pages are powerful means to provide students with support services. The current study aims to examine the support services delivered by open and distance education institutions throughout the world using content analysis technique on their official web pages. A total of 60 institutions met the inclusion criteria which are language option (English) and availability of support materials in the institutional websites. Once each web page is included in descriptive and relational analysis, a model of support services has been developed by examining the generated codes and themesen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAçık ve Uzaktan Eğitimen_US
dc.subjectDestek Hizmetlerien_US
dc.subjectİçerik Analizien_US
dc.titleAçık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri: Yerelden küresele bir model önerisien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Yaygın Öğretim Anabilim Dalıen_US
dc.contributor.authorID0000-0002-2568-8054en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-4098-3676en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-3043-194Xen_US
dc.contributor.authorID0000-0002-4301-1370en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-2116-1140en_US
dc.contributor.authorID0000-0003-1828-7022en_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage41en_US
dc.identifier.endpage80en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster