Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Türkçe dersinde kullanılan ölçme-değerlendirme yöntem ve tekniklerinin sınıf öğretmenlerine göre değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim 1-5. sınıf Türkçe derslerinde kullanılan
ölçme-değerlendirme yöntem ve tekniklerini sınıf öğretmenlerinin
görüşlerine dayalı olarak değerlendirmektir. Araştırmanın çalışma
grubunu 2009-2010 ...
İlköğretim II. kademe görsel sanatlar eğitimi dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bir öğretim programının başarılı olup olmadığının belirlenmesi söz konusu olduğunda, program ile
onun başlıca uygulayıcıları olan öğretmenlerin programı benimsemeleri arasında bir doğru orantı
olduğu söylenebilir. Bu ...
İlköğretim kaynaştırma uygulamalarında sınıf içi geçişleri kolaylaştıran stratejiler
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Kaynaştırma uygulamalarının yürütüldüğü sınıflarda eğitim alan gelişimsel yetersizliği olan
öğrenciler gün içinde birçok etkinlik, ders ve ortam arasında farklı geçişler yaşamaktadır. Tipik
gelişen öğrenciler için bu ...
İlköğretimde mesleki çalışma (seminer) dönemi uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin seminer
dönemi mesleki çalışmalara yönelik görüşlerini belirlemektir. Nitel yaklaşımla gerçekleştirilen
araştırmaya Eskişehir ilinin Tepebaşı ...
Sosyal bilgiler dersi örneğinde öğrencilere ve ailelerine göre organ bağışı
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Türkiye’de son yıllarda okullarda Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri gibi farklı derslerin öğretim programlarında organ
bağışı konusuna yer verildiği görülmektedir. Organ bağışı; toplumsal, yaşamsal, kültürel, hukuksal, dini ...