Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Eskişehir yerel basınındaki reklamcılığın biçim ve içerik yönünden değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Tüm insanlar nereye giderlerse gisinler beraberlerinde kişisel mekanlarını da taşırlar. Bu mekanın boyutları kişiden kişiye, şehirden köye değişmektedir. Toplumsal yaşamımızda bu mekan tüm ilişkilerimizi etkilemektedir, ...
Basının kamuoyu oluşturmadaki rolü ve Türkiye'de basının askeri müdahaleler öncesi ve sonrasındaki tutumu
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu çalışmada kamuoyu oluşturma görevi ile yüklenmiş olan basının, tarihsel süreç içinde dünyada ve ülkemizde gelişmesi, bir kitle iletişim aracı olarak kurumsallaşmasıyla şekillenen işlevleri konu edilmiş, bunların yanı ...
Türk basınında dış haberlerin yeri, kaynakları ve dengesizlik
(Anadolu Üniversitesi, 1985)
Çalışma beş bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde ulusal basında dış haberlerin tarihçesi incelenmiştir. İkinci bölümde günümüz Türk basınında yer alan dış haber kaynakları yer almaktadır. Uluslararası haber akışından ...
Dünya'da ve Türkiye'de basının gelişimi ile Türk basınında sporun haber öğeleri açısından incelenmesi : kavram ve kapsam açısından uygulamalı bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bir kitle iletişim aracı olarak Dünya'da ve Türkiye'de basının gelişimi ile basında spor konularının ve haber öğelerinin dağılımı problemi doğrultusunda bu çalışmada, spor ve geniş anlamıyla spor basının toplumsal yaşam ...
Basın kuruluşlarının halkla ilişkileri
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Kuruluşlar çevreleriyle ilişkilerini iyi yönde geliştirmek ve kamu desteği sağlamak amacı ile halkla ilişkilere gereksinme duymaktadırlar. Örgütlerinde halkla ilişkiler birimlerine veya bu işlevi gerçekleştiren birimlere ...