Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Tutundurmada reklam stratejisi tesbiti dayanıklı tüketim malları uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Günümüzde üretici ve tüketici önem kazanmıştır. Artık bir üretici için malın tüketiciye sadece satmak yeterli değildir. Üretici, tüketiciye ihtiyaçlarını, isteklerini giderecek malı, istediği yer ve zamanda uygun kalite ...
Yeni mamul tutundurma stratejisi Petlas uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Bu araştırmada tutundurma stratejisini: . Tutundurma stratejisini etkileyen değişkenlerin analizi . Tutundurma hedeflerinin belirlenmesi . Tutundurma araçlarının görevlendirilmesi . Faaliyetlerin bütünleştirilmesi ve ...
Uluslararası pazarlamada tutundurma kararları : Coca-Cola örneği
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Günümüzde, uluslararası pazarlama yapan firmaların faaliyetlerini incelediğimizde, firmaların uluslararası pazarlarda etkinlik sağlayabilmeleri için modern pazarlama anlayışını benimseyip uygulamaları gerekmektedir. Çünkü, ...
Türk basınında tutundurma çalışmaları ve ansiklopedi kampanyası
(Anadolu Üniversitesi, 1995)
"Türk Basınında Tutundurma Çalışmaları ve Ansiklopedi Kampanyası" başlıklı bu çalışma, Türk basınının son yıllarda toplumda girdiği etkileşimi konu almakta ve üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde tutundurma kavramı ...