Yazar "Öztürk, Ayşe Sevgi" için Yüksek Lisans listeleme
-
TCDD'da hizmet pazarlaması ve hizmet kalitesi : yolcuların TCDD tarafından sunulan hizmetlerin kalitesini algılayışlarına ilişkin bir araştırma
Çitil, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 2003)Dünyada, demiryollan hızlı bir değişimin içine girmiş ve diğer ulaşım sektörleriyle rekabet eder hale gelmiştir. Demiryolunun gelişmesinde, özellikle hız, konfor ve güvenlik faktörüne ağırlık vermişlerdir. TCDD ise bu ... -
Tüketicilerin organik tekstil ürünleri satın alma davranışını etkileyen değişkenler üzerine bir araştırma
Altun, Ayşenur Banu (Anadolu Üniversitesi, 2012)Organik tekstil ürünleri üretimi ve tüketimi özellikle son yıllarda yaygınlaşmaya ve gelişmeye başlamıştır. Organik tekstil ürünü, çevre ve insan sağlığına zarar veren herhangi bir kimyasal girdi veya genetiği değiştirilmiş ... -
Tüketicilerin satın alma kararlarında ağızdan ağıza iletişimin etkisi : Anadolu Üniversitesi öğretim elemanları üzerinde bir araştırma
Kılıçer, Tuğba (Anadolu Üniversitesi, 2006)Günümüzde kitle iletişim araçlarının yarattığı mesaj karmaşası, pazarda aynı ihtiyaca cevap veren onlarca ürünün bulunması gibi etmenler tüketicileri satın alma kararlarında objektif ve bağımsız bilgi kaynaklarına ... -
Tüketiciyi korumaya yönelik örgütler: TÜKODER (Tüketiciyi Koruma Derneği) örneğinin incelenmesi
Başkıran, Ümit (Anadolu Üniversitesi, 1997)Tüketicinin korunması konusu, dünyanın ve Türkiye'nin sürekli gündeminde olan sorunlarından birini oluşturmaktadır. Soruna çözüm bulma yolunda devletçe, meslek kuruluşlarınca ve tüketiciler tarafından kurulan örgütlerce ... -
Türkiye'de GSM mobil telefon sektöründe uygulanan tutundurma faaliyetleri : tüketicilerin cep telefonu satın alma davranışlarında reklamların etkisine ilişkin bir araştırma
Çoroğlu, Çağlar (Anadolu Üniversitesi, 2001)Son yıllarda cep telefonu sektörü, hem dünyada hem de Türkiye'de hızla gelişmektedir. Bu sektörde faaliyet gösteren firmaların abone sayıları, gelirleri ve reklam harcamaları ülke ekonomilerinde dikkat çekmekte ve birçok ... -
Yabancı dil eğitiminde kalite ve algılanan hizmet kalitesine ilişkin bir uygulama
Fındıklı, Selda (Anadolu Üniversitesi, 2010)Yabancı dil öğrenmenin şart olduğu günümüz koşullarında, yabancı dil kurslarının artan önemi büyüktür. Öğrencilerin hangi güdülerle yabancı dil kurslarına devam ettikleri, kurslardaki hizmet kalitesine ilişkin beklentileri ... -
Yaşam biçimi ve pazarlamada kullanımı : otomobil sektöründe bir uygulama
Sürücü, Alparslan (Anadolu Üniversitesi, 1998)Bugünün pazarlama anlayışının temelinde tüketici ve onun ihtiyaç ve isteklerinin tatmini yer almaktadır. Bu anlayış aynı zamanda tüketiciyi tanımayı, davranışlarını öğrenmeyi ve onun ihtiyaç ve isteklerine uygun olarak ...