Yazar "Ağlargöz, Feyza" için Yüksek Lisans listeleme
-
İnternette kültür adaptasyonu : Türkiye ve Azerbaycan alışveriş siteleri üzerine bir içerik analizi
Ağlargöz, Feyza; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Gafarzada, Amal (Anadolu Üniversitesi, 2020)İnsanlar yaşamları boyunca edindikleri kültürün etkisiyle kararlar alır. Bir tüketici olarak gördükleri her bireyin tercihi olmak isteyen işletmeler ise, üretimden dağıtıma kadar pazarlamanın her alanında kültürel farklılıkları ... -
Teknolojiye hazır olma ile teknolojiye dayalı bankacılık ürünleri ve hizmetleri kullanım niyeti arasındaki ilişki
Zakiri, Abdul Moneir, 1986- (Anadolu Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın amacı, Afganistan’daki banka müşterilerinin ve potansiyel müşterilerin teknolojiye dayalı bankacılık ürün ve hizmetleri için hazır olma durumlarını ölçmek ve teknolojiye hazır olma ile teknolojiye dayalı ...