Yazar "Oyman, Mine" için Yüksek Lisans listeleme
-
Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık: Geleneksel ve ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması
Özer, Serhat (Anadolu Üniversitesi, 2016)Değişen pazar şartları ve tüketici tercihleri işletmeleri daha etkili pazarlama faaliyetleri yürütmeye zorlamaktadır. Bu bağlamda geleneksel yöntemlerin etkilerini yitirmeye başlamasıyla birlikte hem maliyet açısından daha ... -
Çalışanların kurumsal yönetim ilkelerine ilişkin algılarının yenilikçi örgüt kültürü ve iş tatminine etkisi : mobilya sektörü üzerine bir araştırma
Oyman, Mine; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Göksel, Gözde (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Adillik, şeffaflık, hesap verebilirlik ve sorumluluk ilkeleri ile ilerleyen kurumsal yönetim ilkeleri hissedarlar ve yatırımcılar için ayrı bir öneme sahip olsa da, paydaşlar özellikle de çalışanlar açısından ikinci plana ... -
Müşteri sadakati sağlamada sadakat programlarının rolü ve perakendecilik sektöründe bir uygulama
Bektaş, Nurdan Özlem (Anadolu Üniversitesi, 2005)Günümüzde işletmelerin ana amacı, varlıklarını devam ettirmek ve rekabette bir adım öne geçmektir. Bunun başarılabilmesi için, işletmelerin kendi ürün ya da hizmetlerine bağlı sadık müşteriler edinmeleri gerekmektedir. ... -
Sönmez Holding Tekstil işletmelerine uluslararası pazarlama faaliyetleri
Oyman, Mine (Anadolu Üniversitesi, 1989)Çalışmamızın konusu 'Sönmez Holding Tekstil İşletmelerinde Uluslararası Pazarlama Faaliyetleri'dir. Sönmez Holding tekstil işletmelerinin uluslararası faaliyetleri pazar, mamul, etiketleme ve ambalajlama, kalite kontrolü ... -
Tüketici kozmopolitanizmi ve etnosentrizminin ürün değerlendirme menşe ülke bilgisi arama davranışına etkisi
Oyman, Mine; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Onbeş, Berkay (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)Tüketici ihtiyaçlarına uygun cevap verebilme adına rekabet eden şirketlerin pazarlama stratejileri psikolojik, ekonomik, sosyo-kültürel vb. pek çok faktör göz önünde bulundurularak oluşturulmaktadır. Küreselleşme ve ... -
Yiyecek ve içecek sektöründe hizmet kalitesi ve müşteri memnuyeti : etnik restoranlara yönelik bir araştırma
Koçbek, Aysel Defne (Anadolu Üniversitesi, 2005)Günümüzde yiyecek içecek sektöründe rekabet yoğun olarak yaşanmaktadır. Bu rekabet ortamında restoranların ayakta kalabilmesi için kaliteli ürün ve hizmet sunmaları gerekmektedir. Böylece işletmelerinde hizmet kalitesini ...