Konu "Uluslararası pazarlama araştırması" için Yüksek Lisans listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Dış pazar araştırmasında kültürel faktörlerin etkileri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Dünya pazarlarında uluslarası pazarlamanın önemi, her geçen gün giderek artmaktadır. Buna parelel olarak, dış pazar araştırmasının önemi daha da artmaktadır. Bu sebeblere dayanarak, kültürel faktörlerin dış pazar ... -
The effect of cultural distance, familiarity and country image on purchase intentions
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Nijer, Osmanlı İmparatorluğu'ndan beri Türkiye ile ilişkileri geliştiren batı Afrika ülkelerinden biridir. Türkiye ile Nijer arasındaki ilişkiler kültür, ticaret ve eğitim alanlarında devam etmektedir. Buna göre, iki ülke ...