Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSayılır, Özlem
dc.date.accessioned2020-07-02T06:13:17Z
dc.date.available2020-07-02T06:13:17Z
dc.date.issued2018en_US
dc.date.submitted2018
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/23593
dc.description.abstractBu çalışmanın temel amacı, kurumsal itibar boyutlarının- Yönetim, Kalite, Çalışma Markası, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Duygusal Bağlılık ve Tanınma sonuçlarıyla nasıl ilişkilendirildiğini incelemektir. Ayrıca, kurumsal itibar boyutlarının iş sonuçları üzerindeki etkisi de bu araştırmanın temel amacıdır. Bu nedenle, üç istatistiksel teknik: korelasyon katsayısı, dağılım grafiği ve olağan en küçük kareler (OLS), çalışmada kullanılmıştır. Araştırma yedi kurumsal itibar boyutu, beş sonuç göstergesi ve on bir sektörden oluşmaktadır. İstatistiksel teknikler yoluyla değişkenler incelendikten sonra, çalışma güçlü bir pozitif korelasyon ve kurumsal itibar boyutları ile sonuç göstergeleri arasında istatistiksel olarak anlamlı bir ilişki tespit edilmiştir. Sonuçta herhangi bir şirket, iş sonuçlarının sağlamlığını, başka bir değişle, müşterilerinin olumlu algılarını, sağlamak istiyorsa, kurumsal itibar boyutlarının değerini arttırmaya yoğunlaşmalıdır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKurumsal İtibar Boyutlarıen_US
dc.subjectİş Sonuçlarıen_US
dc.subjectRepMan Verilerien_US
dc.titleCorporate reputation and business outcome : an emperical study in Turkey = Kurumsal itibar ve iş sonuçları : Türkiye'de uygulamalı bir çalışmaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorVictor, Telford Carl


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster