Başlık için Cilt: 04 Sayı (1) listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Body music courses within music education
(Anadolu Üniversitesi, 2014)The aim of the paper is to introduce and suggest Body Music as a significant part of music education that gives the possibility to approach music as a play of sounds and silence, from its very beginning in human life at ... -
Ebeveyn öz yeterlik ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışmasının güncellenmesi1
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışmanın amacı daha önce Guimond, Moore, Aier, Maxon, ve Diken (2005) tarafından geliştirilen Yetersizliği Olan Çocukların Ebeveynleri İçin Öz Yeterlik Ölçeğinin (Parental Self-Efficacy Instrument for Children with ... -
Öğretmen adaylarının bilişötesi (üst biliş) öğrenme stratejileri ile akademik öz yeterlik inançları arasındaki ilişki1
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu araştırmada, öğretmen adaylarının bilişötesi öğrenme stratejileri ile akademik özyeterlik inançları arasındaki ilişkinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca araştırmada, bilişötesi öğrenme stratejileri ve akademik ... -
Öğretmen ve öğrencilerin tablet bilgisayar kullanımında yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Gerçekleştirilen çalışmada ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmen ve bu kurumlarda öğrenim gören öğrencilerin tablet bilgisayar kullanımı sırasında karşılaştıkları sorunların ve bu sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin ... -
Pedagogical formation program teacher candidates’ attitudes towards the teaching profession
(Anadolu Üniversitesi, 2014)The teaching profession has important characteristics such as love and value which affect the success attained in the profession. This paper examines attitudes of teacher candidates toward teaching profession in terms ... -
Task influences on students’ collaboration in mathematics teaching
(Anadolu Üniversitesi, 2014)The aim of this article was to investigate students’ experience of a given mathematical problem and the types of group interaction and communication that occur when students experience a task as (a) too difficult, (b) ...