Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
İlkokul dördüncü sınıf sosyal bilgiler dersinde tartışmalı konular bağlamında gerçekleştirilen sosyobilimsel konu temelli öğretimin etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Sosyobilimsel konu temelli öğretim, öğrencileri bilgiye ulaşmaları için teşvik ederek, bilim toplum kültür etkileşimini anlamalarını sağlar. İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler dersinde ele alınan tartışmalı bir konu bağlamında ...
İlkokul öğrencilerinin dijital vatandaşlık farkındalıklarının akran öğretimiyle geliştirilmesi
(2021)
Bu araştırmanın amacı, ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin dijital vatandaşlık farkındalık düzeylerinin, akran öğretimi yöntemi kullanılarak geliştirilmesini sağlamaktır. Araştırma nicel ve nitel yöntemlerin birlikte ...
Sınıf öğretmenlerinin beden eğitimi ve oyun dersi öğretim programına yönelik hizmetiçi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve model önerisi
(2021)
Bu araştırmada, sınıf öğretmenlerinin Beden Eğitimi ve Oyun dersi öğretim sürecinde karşılaştıkları sorunların ve gereksinimlerin belirlenerek öğretmenlere yönelik Beden Eğitimi ve Oyun dersine yönelik bir hizmet içi eğitim ...
Yabancı uyruklu ilkokul öğrencileri için Türkçe öğretim programı tasarısı
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmada Türkçeyi ikinci dil olarak öğrenen yabancı uyruklu ilkokul öğrencilerinin yaşadığı sorunların, Türkçe öğretimindeki mevcut durumun ve öğrenme ihtiyaçlarının belirlenmesi ile bu öğrencilerin dil ihtiyaçlarına ...
Türkiye'deki bir geçici barınma merkezinde Suriyeli çocukların yaşamı : ilkokul eğitimi üzerine etnografik bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Bu araştırma, Suriye'deki savaş ortamından kaçarak Türkiye'ye sığınan ilkokul çağındaki çocukların geçici barınma merkezindeki yaşam ve eğitim deneyimlerini etnografik bakış açısı ile betimlemeyi amaçlamaktadır. Çalışma, ...
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin matematiksel modelleme yeterliklerinin incelenmesi : bir öğretim deneyi
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın amacı 4. sınıf öğrencilerinin, oluşturulan öğrenme ortamında uygulanan model oluşturma etkinlikleri (MOE) aracılığıyla matematiksel modelleme yeterliklerinin gelişimini araştırmaktır. Nitel yaklaşımla ...