Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Türk basınında okur temsilciliği : Hürriyet, Milliyet ve Sabah Gazeteleri okur temsilcisi köşeleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bir özdenetim mekanizması olan okur temsilciliği uygulaması, dünyada olduğu gibi Türkiye’deki basın kuruluşlarında da giderek yaygınlaşmaktadır. Gazetecilik etik ilke ve kurallarını yükseltmek amacıyla oluşturulan okur ...
1974, 1984, 1994 ve 2004 yıllarında yaygın gazetelerdeki haberlerin söylem yapısının değişimi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın amacı, 1970'ten günümüze yaygın gazetelerdeki haberlerin söylem yapısının toplumsal, siyasal ve ekonomik süreçlerle ilişkili olarak nasıl değiştiğini belirlemektir. Giriş bölümünde, çalışmanın problemi, amacı, ...
Türkiye'de sivil toplum örgütlerinin sosyal medya kullanım analizi : HIV/AIDS konusunda bir durum çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışma sivil toplum örgütleri için önem arz eden ve yeni fırsatlar sunan sosyal medyanın, sivil toplum örgütleri tarafından ne kadar kullanıldığını araştırmaktadır. Çalışmada Türkiye?de HIV/AIDS konusunda faaliyet ...
Siyasi partiler ve siyasi liderler çerçevesinde Türk siyasetinde sosyal medya
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Siyasal iletişim çabalarının günümüz yeni medya iletişim teknolojilerinden İnternet ve sosyal medya alanlarını kapsar şekilde çeşitlenmesi, sosyal medya ve siyaset arası ilişkiyi teori ve pratikte araştırmaya değer ...
Bazı sentetik bileşiklerin anti-kanser özelliklerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Günümüzde çeşitli kanser türlerinde yoğun olarak kullanılan antrakinon grubu ilaçlara farklı yan zincirlerin eklenmesiyle, terapötik etkilerinin artacağı, oluşturulan yeni antrakinon türevlerinin kanser hücrelerinde direnç ...