Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Sayısal gelecekte yeni adım: akıllı kişisel yardımcılar
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı Yapay Zekâ teknolojileriyle tasarlanan Siri, Cortana ve Google Now gibi Akıllı Kişisel Yardımcıların
gelişim evrelerini ve gelecekte öngörülen kullanım rollerini tartışmaktır. Çalışmanın farklı ...
e-Öğrenmede küresel politikalar ve siber şeffaflık için başarılı stratejilerin geliştirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu kitapta e-Öğrenmede küresel politikalar ve siber şeffaflıkla ilgili stratejilerin geliştirilmesi ve başarısı ile ilgili uygulamalar
ve önerilere yer verilmektedir. Genel bilgilerle birlikte özel durumlar ve uygulamalarla ...
Ayhan Hocamızı Uğurlarken…
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd)’nin 2016 yılı ilk sayısını, değerli hocamız Prof. Dr. Ayhan Gaffar
HAKAN’ın adına çıkarıyoruz. Hocamız, otuz yılı aşkın yoğun ve başarılı bir iş hayatından sonra ...
Öğretim amaçlı videolarda öğretmen yakınlığı: Açık Sınıf örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Daha etkili bir öğrenmeye destek olmak amacıyla öğrenci ve öğreticiyi bir araya getiren, öğrenciye soru sorma ve tartışma
olanağı veren, stüdyoda sınıf atmosferinin oluşturulduğu, Açık Sınıf ders videoları, öğretim amaçlı ...
Açık ve uzaktan eğitim kurumlarının web sitelerinin popülaritesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Çalışmada açık ve uzaktan eğitim kurumlarının, web sitelerinin popülerliklerinin araştırılması amaçlanmıştır. Amaç
doğrultusunda çalışmada, öğrenci sayısı 100.000’in üzerindeki 18 üniversitenin kurumsal web sitelerinin; ...
Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi bölümlerinde internet destekli öğrenme ortamlarının oluşturulması
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmada; Eğitim Fakülteleri Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Öğretmenliği Programlarında yer alan Grafik
Tasarımı derslerinin İDESE (İnternet Destekli Sanat Eğitimi Projesi) ile sunulmasının, öğrencilerin öğrenme ...
Mobil iletişim teknolojilerindeki gelişmeler ve mobil öğrenme
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Mobil cihazlara küresel erişimin mümkün olması mobil öğrenmeye olan ilgiyi arttırmaktadır. 1970’lerden günümüze gelişmekte
olan mobil cihazlar dinamik bir yapıda olduğundan mobil öğrenmeye dâhil edilebilecek kişisel ...